Slecht weer

Ik kwam gisteravond niet in slaap, ik was denk ik te boos. Dus vanmorgen ook pas om 8 uur wakker. Heel even wakker worden en dan toch eruit, Het is donker en somber , het waait en het regent. Geen aangenaam weer.Heel koud is het niet want het is een 14 graden. Maar het mag van mij wel wat warmer .
De boosheid maar vooral het machteloze gevoel raak ik nog niet kwijt en ik denk dat die machteloosheid ook het ergst bij Jannick is.
Voor vandaag nog niet echt plannen gemaakt .
We hebben al het behang van de tussenwand afgehaald en opgeruimd. Dan aan de kant waar Theresa voorheen sliep alle houtplaten eraf. Toen kwam Meli thuis en die zag de zon niet schijnen dus we hebben alles opgeruimd en zijn weg gegaan. Ze zei dan komen morgen de kinderen en dan is het een bouwplaats. Dat is absoluut niet waar want als we de heel wand eruit gehaald hadden was het dezelfde kamer met alles op zijn plaats alleen zonder tussenwand. Zonder rommel of wat dan ook.
Ik had dat met Jannick afgesproken zodat als zij willen gaan beginnen ze niet ook eerst nog alles moeten weghalen. Ze kunnen dan de balken die uit de wand komen gebruiken voor hun frame voor de kast die ze willen gaan maken tussen de eetkamer en woonkamer. Dat scheelt veel kosten. Als je maar 14 dagen hebt en je hebt zo lange lijst met wat gedaan moet worden zou ik blij zijn dat ik niet eerst al die dingen moet weghalen want dat kost je toch een dag.
De kamer van Theresa is nog niet af, ze moeten die kast tussen eetkamer en woonkamer maken voor het terrarium dat nu midden op de vloer staat. En dan willen ze het bed en de kamer van Sabrina maken en doen. Dan hebben ze buiten nog werk wat af moet voor men de zonwering komt plaatsen. Ik denk dat hun vakantie daarvoor te kort is.
Wat later middageten gemaakt en met Jan samen gegeten.
De badkamer deels schoongemaakt, Jan knoeit met zijn urine en dat gaat stinken. Dus nu spoel ik maar elke dag alles met water. Gelukkig is het in onze badkamer en kan ik alles schoonspuiten.
Eind van de middag met Jan samen broodzakken opgehaald en daarna gegeten. Onze avond kan beginnen.