Down

Vanmorgen kwart voor 8 wakker en al snel kwam Ingrid op de koffie . Ik ben niet vooruit te branden en helemaal neer geslagen , Ingrid zie ik al de hele dag door het huis vliegen en ze was zelfs buiten bezig. Ik moest recepten halen dus samen met Jan dat gedaan en dan gelijk naar de apotheek. Kan ik even vooruit want geen idee wanneer het met de Krankenkasse weer geregeld is. Voor Jan geen probleem dit keer ben ik de betroffene.
Theresa is ziek thuis maar ook bij haar is het de stress die in huis heerst of wel overheerst.
Morgen vertrekken Ingrid , Jannick en Sabrina en geen idee wanneer we ze weer terug zien en hoe het Sabrina zal vergaan. Het voelt ellendig , verdrietig maar vooral angst.
De dikke mist is rond het middaguur opgetrokken en hoewel veel bewolking valt af en toe de zon er doorheen.
Ik had naar de Digid mail gestuurd en uitgelegd en dan krijg je zo´n belerend antwoord dat een Digid zeer persoonlijk is en dat ze dat niet aan een ander kunnen verstrekken. Maar dat vraag ik toch ook niet wel hoe Jan het weer kon krijgen. Gelukkig ben ik met hulp van een mevrouw van de belastingdienst heel ver gekomen. En heeft Jan dus wel werkende Digid en berichtenbox. Zal ik dan zijn papieren in het vervolg maar leeg terug sturen want die doe ik ook omdat Jan het niet meer kan. En betalen doe ik ook alles en dat is geen probleem. Ik vind het langzamerhand allemaal te veel overtrokken, we hebben een en/of bankrekening maar moeten allebei aparte inlogcodes gebruiken . Die van Jan hebben nooit gewerkt ondanks meerdere bezoeken in Nederland bij de ING . Ze vragen nooit bent u het mevrouw Molenaar. Ik word van die dingen nog meer depri dan ik al ben.
Dan maar eens het eten gemaakt en samen met Jan gegeten. De broccoli is weg. Ondertussen bracht Ingrid mij nog meer groente dus we moeten even door eten In de middag zijn we naar de 30 jarige jubileum van de thuiszorg gegaan van het rode kruis. Was interressant en koffie gedronken en er was zowel iets hartigs als iets zoet erbij. Ondertussen ging het alarm en we zagen alles uitrukken en er schijnt ergens brand te zijn in Gröbming. Ook de ambulance rukte uit. Nog niets gevonden wat en waar het is niet in onze richting.
Een van de mensen die ook bij het feest was zei hopelijk niet weer een bakkerij want dan moeten we allemaal naar de Hofer.

Wat zie ik net? Vanmorgen stond het bureaugebouw van de afgebrandde bakkerij in de fik , daar hebben ze nu het dak afgehaald en is de schade nog erger.

Theresa kwam nog even knuffelen en is weer naar beneden dus voor ons begint de avond nu. Maar eerst een broodje kroket en wel echt Hollandse puntjes . Dankzij Marco van Holland snack expres.

Jannick Ingrid en Sabrina ,vandaag een goede reis gewenst,en samen heel veel kracht en sterkte gewenst daar, laten we bidden en hopen dat alles er een goede afloop krijgt voor Sabrina daar, Jan Nicolette en Theresa, jullie ook veel sterkte de komende dagen, in gedachte zijn we bij jullie allemaal, liefs en dikke knuffels voor de meiden allebei, want die zien elkaar een tijdje niet,en zullen elkaar best wel gaan missen de komende tijd. XXXXXX , liefs van ons allemaal uit Heemskerk