Zondag zonder zon met en matige sneeuwval.

Vanmorgen kwart voor 6 de wekker en babyfoon aan en Ingrid kwam zeggen dat ze weg ging. Rond 7 de meiden wakker en dan belde ook Jannick dat ze onderweg waren . Ik snel douchen en aankleden, Theresa zichzelf en Sabrina ook aangekleed. Dan tafel dekken en dan waren Jannick en Meli er ook. De broodjes bijna klaar in de oven en hop allemaal aan tafel. Ook Sabrina vindt het gezellig en als we haar met rust laten peuzelt ze toch haar broodje op. Haar glaasje melk gaat er makkelijk in want ze is gek op melk. Dan waren we klaar en ben ik met Jannick samen naar St Johann Pongau gegaan . Het sneeuwde bij ons licht maar aan de Salzburgkant sneeuwde het flink. We hebben een prachtig bed en uiteindelijk voor 20 Euro. Jannick kreeg het makkelijk erin en dan weer op weg naar huis. Een prachtige comfortabele auto met veel plaats.
Dan moest ik eten gaan maken en we hebben wat later gegeten om 13 uur. Sabrina heeft verkleden ontdekt en nu ze blijft staan en loopt kan het ook. Ze wilde de Spaanse jurk van Theresa aan want die was Theresa aan het passen . Ze kon hem nog aan maar ook Sabrina kan hem aan. Ze bleef maar voor de spiegel staan echt heel leuk. Daarna zijn er 3 gaan slapen Meli, Jannick en Sabrina. Oh sorry 4 want Jan slaapt in zijn stoel. Theresa kijkt de Sponsbob film en ik even niets.
Wij hebben gisteravond enorm genoten van de vrienden van Amstel live. Daarna naar bed gegaan en ik nog wat tv gekeken en Jan was direct gaan slapen.
Ik ben wel blij dat ik de komende 3 dagen geen kinderen heb .
Waren we blij dat we de inenting konden halen gaat het niet door gebrek aan entstof. In de Steiermark gaan de meeste mensen dood maar we krijgen het minste aan entstoffen. Het personeel van het ziekenhuis in Schladming stond ook voor nop want ook daar niets aangekomen. Ingrid heeft er gelukkig wel een gehad.
Eind van de middag was iedereen weer present en hebben we nog wat gezeten maar dan gingen Meli en Jannick weer. Een druk maar geslaagd weekend is weer voorbij.
Ik ben vroeg in bed gegaan en het was de bedoeling om tv te kijken maar dan belde Rob nog veel gezeliiger lange poos geklept en hij zit al 2 weken in zijn huis in Ramsau. Dan nog heel even tv gekeken.