De dag gaat niet zoals ik het wil

Oostenrijk, Schladming

Freitag 31.märz
Een prachtige dag en het werd behoorlijk warm in de middag zelfs 30 graden op het balkon. Kon er niet zo heel veel van genieten want de hele dag door onverwachte dingen . Het begon vanmorgen al Ingrid kwam vragen of ik mee ging want Theresa had kiespijn. Ze heeft beneden achterin kiezen met te weinig glazuur en Ingrid wist al van de vorige bezoekjes dat er gaatjes zaten. Maar de tandarts vond het nog niet nodig er iets aan te doen. Helaas pindakaas kan er ook nog wel bij. Gelukkig is ze totaal niet zoek of koorts bij de waterpokken , wel op haar lijf erij gekregen maar de meeste waren alweer gedroogd. En je ziet puntjes die waarschijnlijk nog blaasjes worden. Dus naar de tandarts in Schladming, daar waren we om half 10 en even na tienen was Theresa al geholpen. Ze was zo braaf en heeft geen kik gegeven. Ik bleef bij Sabrina die gelukkig ook geen kik gaf en gewoon doorsliep. De tandarts had erin geprikt en ze riep dus heel hard au en dan heeft hij ze maar gerepareerd 3 stuks met boren . Daarna zijn we gaan ontbijten bij de Stefflbäck. Theresa moest een half uurtje wachten, Ingrid gelijk Sabrina daar gevoed en dan terug naar de auto. Gelijk Theresa´s skispullen afgegeven bij de sportwinkel. Dan naar huis en het was intussen 12 uur maar na zo´n laat ontbijt maar gulassuppe uit de vriezer gehaald voor Jan en een gehaktbal erbij met brood.
Dan wilde ik gaan pakken maar dan ging de bel naar beneden de diepvriesman. Was ik vergeten dat die zou komen maar wel fijn dat ik er was want hij had mijn paashaasbroodjes en paashaasschnitzels bij zich. Alles opgeruimd en ga verdere met pakken. Gaat weer de bel en stond een man van Letmaier met een partij grond of hij het bij ons kon afleveren was het laaste dus ja goed. Ik snap het wel vrijdagmiddag laatste wat ze kwijt moesten en wij er tegenover waarvan ze denken die kunnen nog wel wat gebruiken.
Dua Ingrid gehaald moest auto wegzetten dan Jan gevraagd om de auto weg te zetten en ik met Sabrina rondhupsen tot alles weer achter de rug was. In de tussentijd was Theresa al de hele middag bij ons ik mik loreland aan het kijken en op een stuk papier aan het schrijven.
Dan weer een poging wagen om mijn koffer gepakt te krijgen ondertussen eind van de middag. Ik geloof dat ik de belangrijkste dingen heb gepakt.
Ondertussen moest ik nog een bestelling voor het feest afronden wat niet 1-2-3 lukte omdat mijn telefoon geen ideal betaling wilde doen dus later maar met een creditcard want dat ging wel. Met de Ing gebeld om te vragen waarom en dan vraagt ze heeft u een betaalapp nou nee heb ik die nodig om met Ideal te betalen ze zegt nee maar soms gaat het wel als je de betaalapp hebt wel want die opent dan automatisch mee.
Wil ik eigenlijk niet maar ik denk er eens over na.
Dan nog de broodjes bakken want Theresa was al aan het gillen dat ze honger had en de broodjes belegd en eten. Dan Theresa naar beneden en ik in de badkamer de lelijke plek die ik al had opgeschuurd en schoongemaakt gaan verven. Dan kan ik het morgen voor we weg gaan nog een keer doen en heeft het 14 dagen de tijd om te harden.
Als Theresa eruit ziet als vandaag dan nemen we haar mee met als afspraak als blijkt dat ze zondagmorgen alsnog onder zit Jannick haar ophaalt in Salzburg.
Het probleem is de vliegtuigmaatschappijen die geen kinderen mee nemen met kinderziekten tenzij er een artsverklaring is dat ze mag vliegen. Daar komen we gewoon niet meer aan op tijd,
Nu even uitgeblust op de bank.

Houd mijn vingers gekruist dat jullie , met Theresa, zondag naar Nederland kunnen vliegen. De ING-app is echt heel fijn. Zou hem zeker downloaden. Tot volgende week!!!