Nog steeds koud maar wel super zonnig.

Vanmorgen wakker tegen 8 en daar was Theresa al . Oke Oma staat op en we kunnen ontbijten. Zoals altijd gezellig. Jan en ik besloten toch nog naar Liezen te gaan . Eerst naar de Lidl en dan naar de Action. Mijn paasdingen ingeslagen dus dat hebben we nu. Je weet toch niet hoe alles zich ontwikkeld. De Corona getallen stijgen weer maar er worden zo veel mensen meer getest . Voor elke kappersbezoek, of fysio en wat voor therapien meer eerst testen, naar school maar wel testen. Vooral bij scholen werden er toch een hoop uitgehaald. Je weet wel mijn kind heeft niets. Theresa gaat maandag weer voor het eerst maar ook eerst testen dat doen ze geloof ik 2x per week. Of Sabrina dat ook op de Kiga moet doen weet ik eigenlijk niet.
Jannick was afgelopen vrijdag voor zijn 2e inenting en hij kwam zonder thuis. Entstof op. Onbegrijpelijk ze weten hoeveel ze de eerste keer hebben uitgegeven en dan de 2e keer tekort. Hier op het land zijn we achter gebleven gebied, we hebben nu de meeste aanstijg maar niet verwondelijk omdat er constant geen entstoffen worden geleverd dat was zo met alles. Maar de burgemeesters stonden in veel dorpen en steden voorop zonder dat ze zelf tot een van de groepen die als eersten zouden worden ingeent- Onze burgervader niet. Wij zijn ook nog steeds niet ingeent omdat er niets is.
We waren 10 voor 1 terug en ik had gezegd dat we om 1 zouden eten en ook nog Grieks beloofd . Om 10 voor half 2 was ik klaar. tomatenrijst, salade, dolmadakias,Suflaki en griekse balletjes, patat en als toetje Grikse yoghurt met walnoten en honing. Dan kwam de familie ook boven om te eten. Daarna weer de keuken opruimen, een vaatwasser leegmaken en weer gevuld en opnieuw aangezet. Dan ook de tassen met inkopen leeggemaakt en opgeborgen.
Nu nog biatlon aan het kijken en wat er aan sport voorbij komt.
Het was weer super veel zon maar de wind zo koud , het Ennstal wordt steeds groener. Boven op de bergen best aardig sneeuw gevallen.
je kan door mijn ramen niet heen kijken zoveel troep door de wind erop. Wacht nu maar op warmer weer ,vannacht bijna minus 20. Het was net op de Galsterberg nog steeds minus 17. Voor vannacht geven ze weer min 18 maar morgenoverdag warmer met min 4.