Zo de week weer voorbij en het weekend voor de deur.

Oostenrijk, Stainach

Vanmorgen op tijd eruit want ik had weer een afspraak in Liezen. Tegen Ingrid gezegd dat wij Theresa dan gelijk afzetten bij de Kiga en als we op tijd zijn haar ook weer halen. Op de heenweg naar Liezen even in Stainach bij de Landena wat boodschapen gedaan. Dan door naar Hartlauer waar Markus mijn gehoorapparaten bekeken heeft en niet kan begrijpen dat het bladdert had hij ook nog nooit gezien . Tot op heden geen enkel idee waardoor het gekomen is. Jan kon bevestigen dat wat ik had gezegd over de vreemde reuk die eraan was. Ik kon ze achterlaten en na 1 ½ uur ophalen en geen enkel probleem meer. Moest hem wel beloven eind van de middag even te laten weten of er opnieuw problemen of geen problemen waren. In de tussen tijd mijn kerst en sint cadeau voor Jan gekocht en samen koffie drinken bij de Spar. Daar kreeg ik mijn latte in een dubbelwandig glas wat deed vermoeden dat de koffie heet was. Maar niets was minder waar de koffie was net aan lauw kon zo mijn vinger erin steken. Dus ik zeg tegen de verkoopster dat de koffie koud is en ze zegt komt uit de machine en daarmee was het afgedaan. Dus na thuiskomen een klacht bij de Spar hoofdkantoor ingediend. Ik had ook al een klacht neergelegd bij Markus dat het meisje die me afgelopen week niet wilde helpen door even te kijken en het op te schrijven zodat ik mijn gehoorapparaten kon achter laten. Ik ben het beu om alles maar en overal over mijn kant te laten gaan. Hij zei ik begrijp het wel ze mag er niets aan doen, en ik dat hoefde ze niet alleen de klacht bekijken en opschrijven voor me want je was er vast niet opgekomen dat het gehoorapparaat splittert en hij zei dat is zo . Hij zou er in ieder geval met het personeel over spreken.
Nog even naar de Lidl en dan op weg om Theresa te gaan halen. Het klopte wonderbaarlijk met de planning.
Vandaag somber donker en koud. Geen gezellig weer. Thuisgekomen eten maken en we aten dan ook wat later dan we gewend zijn.
Theresa mocht niet boven komen spelen want ze had de speelgoed mobile van Sabrina kapot gemaakt dus dikke tranen.
Jan ging werken en Jannick kwam thuis met zijn nieuwe auto een Renault Clio station grandtour of zo iets. In de kleur zwart, een mooie auto en hij hoeft niet meer als een walvis in een aquarium rond te rijden.
Daarna ging de hele familie met de auto naar Schladming waar oa Theresa eind van de middag ook karate heeft.
Dus ik had een poosje het rijk alleen. De papieren van Jan ingescand en gemaaild naar de Krankenkasse want hij kreeg zijn pakket met priknaalden en stips (100 stuks) voor 3 maanden. Belachelijk weinig en volgens hen hadden ze het bewijs van de cursus niet gekregen. (was wel meegestuurd). Van mij is de aanvraag tegelijkertijd gegaan en ik heb nog niets.
Zo blijft er altijd wel wat te doen. Ben nu blij Jan weer thuis en het weekend is begonnen.

Mooie auto Jannick, veel rij plezier

Liduina 2017-11-17 18:47:11

Heb weer een paar strips over kan ik weer sturen als je wil

marjanne 2017-11-17 22:13:28

Heel veel veilige kilometers met de nieuwe auto voor Jannick!!!