Fun en werken

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Vrijdagavond was de funwedstrijd, eerst goot het van de regen en dat ging over in sneeuw en er viel heel veel sneeuw. Jannick deed de race samen met Dorris, die was nog nooit door zo veel mensen aangemoedigd die ze niet kent.Hoewel ze loeihard liep kon ze tegen Machiel niet op. Dan moest Jannick tegen Sidney lopen maar hij kon na 2 ronden het gat niet meer dichten. Maar het ging echt hard.
Daarna was er afscheid in Waldschenke.
Wij moesten zaterdag werken want we hadden gastenwissel, we zaten vol en hebben komende week weer vol.
Stonden de eerste gasten om 12 uur voor de deur , helaas hun appartement was nog niet klaar. Om 14 uur kwamen alle gasten tegelijk dus was het wederom hectisch.
Ik heb alle was gewassen gekregen en Jan moest nog door naar zijn werk bij de Billa. Jannick was naar Altenmarkt om de start te verkennen.
Jannick ging 's avonds nog even weg en zou om 21 uur thuis zijn maar hij kwam maar niet, onbereikbaar per telefoon en hij had zelf niet naar ons gebeld dat hij later zou zijn.
Ik was erg ongerust want we zijn hier wel het een en ander aan grote ongelukken gewend.
Gelukkig was er niets gebeurd maar ik was wel boos dat hij ons zo in onzekerheid had laten zitten, afgezien wij wilden naar bed omdat we erg moe waren en toch op zondag er vroeg weer uit moesten.