Voo sinterklaas spelen

Oostenrijk, Kleinsölk

23 november
Het is nog steeds droog en zonnig weer en dat al 5 weken. Er is enorme droogte en de skigebieden balen want alles is groen. De Planai is open met kunstsneeuw. We hebben het fenomeen in de dalen koud (Schladming vanmorgen -8) op de bergen warm en zonnig. Wij boffen want een groot deel van Oostenrijk heeft dus al 5 weken mist.
Met Jannick heb ik telefonisch contact gehad, vragen hoe iets moest want hij is bij Ingrid aan het koken. Hij maakt andijviestamppot met spekjes en worstjes. Ik heb de brandweersirenes nog niet gehoord. Gisteren had hij al gebeld want toen was hij de boodschappen aan het doen .
Van het ongeluk in Öblarn heb ik fotos gezien en je zag een hoop schroot voor de bosjes liggen dat was eens een bmw, de ambulance zie je achter de bosjes want daar hebben ze de slachtoffers gevonden.
We rijden meermaals er langs en je wordt er steeds aan herinnerd.
Voor ons maakt het juist nu weer pijnlijke plekken die we diep weg gestopt hebben open. We herkennnen het verdriet van de mensen en voelen het mee. We weten uit ervaring dat het ooit een plaats krijgt maar we weten ook vergeten doe je het nooit.

Morgen 24 november , dan wil ik hier alvast Randy feliciteren. Maak er een fijne dag van met Laura en Björn.

Kirsten ik heb Sint Nicolaas pakketten voor Pepijn , Olivia en Björn naar jou toe gestuurd.

Bianca ik heb het pakket voor Nina naar jullie gezonden.

laten jullie even weten wanneer het aangekomen is, ik heb bericht gekregen dat het onderweg is.

Livigno
23 november
Ik had net afgelopen week gehoord dat de Tauplitzweek niet door ging vanwege sneeuwgebrek. Dat was helaas voor mij want dan doe ik ook geen sneeuwervaring op.
Ik heb dus net gehoord dat helaas voor Machiel hij ziek is en niet mee kan naar Livigno en ik nu mee kan als begeleider/langlaufleraar.
Het enige was dat ik op zaterdag 3 december terug moet zijn want dan wordt het nieuwe media centrum geopend in Schladming en daar wordt ook het nieuwe taxi bedrijf 2013 voorgesteld. Daar werk ik voor en moet dan ook daar zijn. Ik had al doorgegeven dat ik geen vrij nodig had in de Tauplitzweek. Dus rijd ik samen met Rick al op vrijdag terug vanuit Livigno.Een belastingvrij plaatsje in Italie en in de winter alleen vanuit Zwitserland te bereiken.Ik was nog nooit in Livigno dus dat is ook voor mij weer spannend hoe het daar is.
Machiel beterschap gewenst , had het leuker gevonden om samen met jou daar te zijn.
Jannick

23 november 2011 11:31 | Door: Felicia ik denk dat wat je denkt waar is. daar hebben katten een heel fijn gevoel voor.