De week is weer begonnen

Montag 20.März
Zo ik was zo vroeg wakker dan maar wat tv kijken en doezelen tot Ingrid kwam zeggen dat ze weg ging. Opgestaan en ochtend rituelen. Nadat Jan ook klaar was zijn we naar het huis van Annemarieke gegaan en hebben gepoetst en het is weer klaar voor de gasten die woensdag komen. Ik ben terug gaan lopen, Jan nog stofzuigen en dweilen en ik was al thuis voor hij met de auto kwam. Deze keer was het een genot om te lopen, flauw zonnetje , droog , 17 graden en geen wind.
Middageten bij Ingrid maar toch mijn Leberkas gebakken in de oven, had ik al klaar staan. Maar Jan eet het ook graag op brood dus dan kan hij dat vanavond eten. Houd genoeg over voor morgen ook. Het is deze keer eentje met pizzakruiden.
Theresa gaat vanmiddag voor het eerst naar haar danscursus, dat doen ze in de gymzaal van de Kindergarten. Zal ze best leuk vinden.
De was is ook klaar en ik heb de lakens van Annemarieke lekker buiten in het zonnetje hangen. Er is nu ook weer wind dan kreuken ze niet zo.
Zo en ze waren snel droog en ruiken naar buiten.
Mijn pakketje was gekomen van de school tv . Theresa ging gelijk kijken naar leesdas en lettervos. Ze ging er na ook gelijk een groot stuk papier halen om te schrijven. Ze herkent al letters en vindt het reuze interressant. Ze gaat ze ook overal aanwijzen. De m van maan en de r van roos en ze weet nu ook oo en s. Ze wil zo graag een boek lezen.
Ingrid ging Theresa van haar dansklasje halen en ik had de babyfoon. Normaal wordt Sabrina niet wakker nu dus wel en ze was woedend en buiten haar zelf dat Mama er niet was. Uiteindelijk Ingrid gebeld en die bleek bij de brillenzaak met Theresa te zijn haar bril stond weer eens achterstevoren. Gelukkig vrij snel thuis dat was hardlopen voor Theresa.
Nu weer rust in de tent.
Mijn kasten worden verzendklaar gemaakt dus ik hoop dat het niet zo lang meer duurt. De eerste kasten zijn op de 14e en de andere op de 16e klaar voor verzenden gemaakt. Mag dan hopen dat het toch een dezer dagen komt.
Ik had gelezen dat Danuta naar Ikea zou gaan om keukenkasten te kopen. Dus even nagevraagd of ze al geweest is of nog gaat. Zij hebben nl een grote auto. Het gaat voor ons hoofdzakelijk om de zijkanten die zijn 2 meter lang. Maar ze zou naar Haidt gaan en bij navraag hebben ze daar het bed niet. Dus dat aan haar geschreven. Schrijft ze later we gaan naar Salzburg. Nou dat is nog eens lief met een hoofdletter. Dus donderdag gaan Jan en ik ook naar Salzburg naar de Ikea.