Onbestendig weer

Montag 15.Mai
Lekker blijven liggen tot 9 uur, was zo donker en somber. Het bleef de hele dag onbestendig maar het werd wel 19 graden. Dus lekker de deur open . Er kunnen heftige buien vallen en die kunnen ook tot overstromingen leiden. Er kan onweer komen en af en toe komen er best hele donkere wolken maar tot nu toe droog gebleven. Gisteren aan het eind van de middag kwamen er best heftige buien. Dus Trixi was er om half 6 al . Ze spoelden compleet van de berg af.
Voel me al de hele dag niet helemaal fit en wat buikpijn.
Dus toch maar alles op een lage stand. Jan rommelt wat, ik rommel wat maar niet echt zoden aan de dijk vandaag. Mijn telefoon had tijd nodig om te updaten, mijn pc ook dan de andere pc maar gelijk de nieuwe virusscanner weer geactiveerd. Het kost allemaal tijd maar hopelijk alles weer up to date.
Afspraak gemaakt bij de huidarts, dan moet je gek van de jeuk worden en dan kan je pas in augustus terecht. Bij Hartlauer geprobeerd om een afspraak te krijgen weer niet gelukt en ze zouden terug bellen. Ik had naar Schladming kunnen gaan naar de huidarts maar aangezien ik nu 7 jaar problemen heb met eczeem in mijn oren en ik alleen een zalfje krijgt die me in al die jaren nog nooit geholpen heeft wil ik de nieuwe proberen in Liezen. Maar met mij nog veel meer mensen .
Het mooie weer zou er aan moeten komen met een week met 30 graden. Maar eerst zien dan geloven maar wel heel erg hopen. In de middag is Jan gaan fietsen en gaan werken. Ik af en toe op Sabrina passen, Ingrid moest Theresa halen van de Kiga. Theresa brengen naar haar dansclub en dan straks ook weer halen. Ik doe gewoon niks.
Ingrid en Jannick vonden Jan zijn brillen mooi, Jannick zei ziet er lekker jong en modern uit. Nou en dat als je 70 bent
Eigenlijk geniet ik nu van de rust en de stilte, geen kinderen, geen man gewoon even niets.