Lijkt erop dat de winter voorbij is.

Oostenrijk, Kleinsölk

De laatste dag alweer van de maand en gelijk het eerste trimester voorbij.
Het was niet koud maar bewolkt en af en toe wat zon. Maar het is te koud voor op het balkon door de wind.
Ingrid kwam met Theresa voorbij en daarna moest ze met Theresa voor haar eerste tekeninenting. Ze hadden het uitgesteld ivm het uitje. Ik geloof dat Ingrid wel trots op Theresa is omdat ze zich zo netjes had gedragen en dat alles zonder een probleem. Ik denk dat ze zich meestal veel te veel zorgen maakt. Vandaag een beetje bijkomen. Ik heb als een os geslapen vannacht en ik sliep ook al vroeg.
Nog wat bakken met aarde en plantjes gevuld. We eten eenvoudig erwtensoep met onze laatste rookworst. We hadden nog de laatste stroopwafels bij de koffie dus nemen we langzaam afscheid van ons Nederlandse tripje. Toen dacht ik dan ga ik de foto cd met de trouwfotos op de pc zetten en fotos uitzoeken die ik wil afdrukken. Maar helaas de cd wil nergens op lopen. Niet op de laptopwone pc, , blue rayspeler of dvd speler. Geen enkel apparaat vind de cd. Ik had een mailtje naar Angela gestuurd en die zei dat hij op de pc was opgenomen en bij hen gewoon loopt. Maar ze stuurt mij een ander en gelijk wat fotos van de kleinkinderen mee.
Moet ik nog meer geduld opbrengen. Jan is vandaag weer werken en heeft kaas voor iemand meegenomen op het gerecht. Die had eerst gevraagd kunnen juliie vla meenemen maar dat is wat moeilijk met het vliegtuig dus toen vroeg hij om oude kaas.
De katten zijn super aanhalig ze willen vast net zo veel snoepjes als ze van Barbara kregen. De snoepjespot was leeg.