Leuke drukke dag

Zo een beetje vroeg wakker half 5, ik dacht dat ik van Jan wakker was geworden maar later zag ik dat de babyfoon aanstond dus dat had Jannick gedaan, Omdat Jan het gordijn niet had dichtgedaan zo veel licht dat het echt over was. Daardoor een beetje brak. Om half 7 Theresa wakker gemaakt en Sabrina was wakker maar wilde er niet uit. Ok dan blijf je maar liggen. Maar om 7 uur moest ze eruit en dit keer was het goed. Jan ging om kwart over 7 met Theresa mee en om kwart voor 8 met Sabrina . Komt hij thuis zie ik het broodtrommeltje van Sabrina staan vergeten in de tas te doen. Dus die is Jan wat later nog gaan brengen. Die heeft zijn morgenwandeling al gehad.
Ingrid wilde dat vandaag de nieuwe schoenen van Sabrina in Liezen worden gehaald en Sabrina moet uiteraard zelf mee. Ik had al tegen Jannick gezegd dat Theresa pas om 2 uur thuis is uit school dan moet ze eten en huiswerk maken dan is het al vrij laat om naar Liezen te gaan. Hij zou Ingrid contacten of het een probleem is om een dag later te gaan maar ze reageert niet. Zie ik vanmorgen ook nog dat Gabi om 2 uur voor Sabrina komt en die is niet voor 4 uur weg. Af en toe denk ik dat Ingrid een bord voor haar kop heeft. Dus we gaan definitief niet vandaag maar morgen dan is Theresa vroeg uit (half 12) en zeggen we wel op de Kiga dat we Sabrina ook vroeger dan 13 uur komen halen. Dan kan Theresa huiswerk maken en kunnen we samen eten en dan naar Liezen. Nu eerst een kop koffie voor mij.
Middageten met elkaar en kwam Jannick ook thuis dus die kon gelijk meeeten pannenkoeken en pannenkoeken met spek. Huiswerk maken voor Theresa en daar was ze 1 1/2 uur aan bezig. Dit keer mocht Jannick het nakijken. Een gezellige middag met elkaar maar bloed en bloed heet. Sabrina in bed gelegd en Theresa bleef bij Papa.
In de avond voetbal kijken. wij Oostenrijk op tv en Nederland op de pc. Was de moeite waard beide gewonnen en beide door. Mark was bij Jannick gaan kijken.