De dagen voor kerst

Freitag 18.Dezember
Vanmorgen dikke mist , hadden we gisteravond al en het bleef lang hangen.
Ingrid belde dat ze door hetzelfde virus als Theresa had thuis is en in bed.
Van alles en nog wat en dan met Jan naar het Postkantoor en de Unimarkt.
Theresa ophalen en een pak oliebollenmix voor een van de juffen van Theresa afgegeven. Dan naar Öblarn om een zak zelfgemaakte kerstkoekjes en een kaart Bij Barbara brengen. Dus ik wilde het eigenlijk voor de deur van haar ouders zetten want daar is ze meestal maar ik moest bellen omdat de deur dicht was. Werd gelijk helemaal onthaald bij haar ouders en inderdaad was Barbara daar ook. Ze moesten lachen want ze had net een kaart voor mij geschreven en ik kreeg er zelfgemaakte Johannesbeerenlikeur bij. Dan weer afscheid genomen en weer terug naar huis.
Theresa had een mooie raamhanger gemaakt en die kregen Opa en Oma van haar dus gelijk opgehangen.
Opa weer naar zijn werk en Theresa en Oma nu Knofje kijken. Ze heeft al geverfd en gekleurd en met het poppenhuis gespeeld.
Ik heb een lieve kaart van Hubert gekregen, een vriend van ons die in Eisenerz woont. En Ingrid had voor ons een kaart van Katherina haar moeder en zelfgemaakt Kletzenbrot.
Jannick heeft vanavond de kerstviering van zijn werk in Irdning met een etentje.
In deze tijd van het jaar is het goed hier.