Jannick oorontsteking

Frankrijk, Paris

3 augustus
Tweede dag en weer haasten omdat het hotel ons vergat te wekken. Dus half 7 en weer haasten. De vorige avond bleek dat we in onze haast ook de reistas van Malcolm hadden meegenomen. Ook bleek ik 2 verschillende sokken aan te hebben. We bleven lachen.
In Disney stapte we op het treintje die in alle gebieden kwam. Er waren nog erg veel bouwactiviteiten. We begonnen bij het Adventureland, Ramon was ondertussen zijn tas met walkman en bandjes al kwijt. Ook niet meer terug gekregen. Lekkere hotdogs met chips gegeten bij de boot van kapitein Hook. Jannick mocht ook op de foto met hem maar dat durfde hij toch niet.
We zaten later op de dag bij de ehbo met Jannick. Bleek hij oorontsteking te hebben en de pus liep eruit. Ze hebben het schoongemaakt en nagekeken. Ze hebben ons doorverwezen naar een arts in Parijs en die kwam in de avond nog. (moesten wel ook zijn taxi betalen) Hij had dus al 2 soorten oordruppels die hem niet geholpen hebben en nu kreeg je andere van deze arts. Ook antibiotica en iets voor als je koorts kreeg maar dat had je tot nu toe niet.

4 augustus
Ook naar Disney

5 augustus
Naar Versailles en later naar het centrum van Parijs. Ik heb kleertjes voor Jannick gekocht bij Zara. Heel exclusief en nu gelukkig in de uitverkoop. Ik kocht een bordeau rode broek met passend shirt en een spijkerbroek. In de avond een boottocht op de Seine gemaakt.

6 augustus
Eerst naar het Mont Martre en in de middag ving de terugreis aan. Ging in de bus Jannicks oor ook nog bloeden. Thuisgekomen dus direct naar het ziekenhuis. Waar hij nog meer medicijnen kreeg.