Joehoe ik ben naar de eindexamenklas

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

vrijdag 28 augustus 2009
Vanmorgen eerst schriftelijk Duits en daarna mondeling Duits. Mondeling had ik een 4 dus gehaald en schriftelijk was ik gezakt inhoudelijk een 3 maar te veel fouten dus een 5 .
Maar de leraren hadden al besloten dat ik op Duits mijn clausule mag gebruiken dus ik ben toch door. Ik moet komende jaar flink leren anders haal ik mijn examens niet door mijn Duits.
Mijn leraar heeft eindelijk toegezegd me te zullen helpen en mijn toetsen steeds met me door te nemen op de fouten die ik maak. Als niemand dat doet kan ik me moeilijk verbeteren.
Gelukkig had ik Rechnungswesen gehaald want daar was ik niet op door gegaan, geen clausule.

Vanmiddag weer muilezel op mijn werk . Jannick

Vrijdag 28 aug. 09
Ik ben misselijk van de spanning, ik hoop zo dat Jannick er door komt.
Er komt tot nu toe niet veel uit mijn handen. Zit echt op zijn telefoontje te wachten.
Jannick heeft gisteren behalve voor de filmploeg ook als figurant gewerkt. Hij mocht in de Sudwandhütte een broodje Steierkäse eten, later mocht hij een Duitse toerist zijn met tekst. Ook mocht hij mee in de helikopter met een rode kruisjas aan als opvulling. Zo doe je nog eens leuke dingen. Hij kwam Anna Sprung ook tegen, ze speelt de kelnerin.
Hij heeft wel looptraining gehad met elke keer naar en van de Sudwandhütte lopen.
Vanmiddag mag hij weer werken.

HIJ HEEFT HET GEHAALD
Hij mag naar de eindexamenklas, hij was wel voor zijn schriftelijk gezakt en mondeling geslaagd maar de leerkrachten hadden al positief over Jannick besloten als hij voor Duits zou zakken. Hij had inhoudelijk een 3 en door zijn fouten een 5 .Voor zijn mondeling een 4 . De leraar had wel gezegd dat Jannick enorm is vooruit gegaan.Dus gelukkig was hij voor Rechnungswesen wel geslaagd . Nu na al die jaren heeft zijn leraar eindelijk toegezegd dat hij elke keer als Jannick veel fouten in zijn Deuts heeft dat hij daarna met hem doorneemt welke fouten enz. Anders wordt het toch moeilijk om zijn eindexamen te halen.

28 augustus 2009 11:44 | Door: Annemarieke GEFELICITEERD!