Toch maar even naar de huisarts

Freitag 22.Dezember
Redelijk geslapen vroeg wakker door benauwdheid dus maar wat tv kijken.
Alle ochtend rituelen en dan na de koffie besloten om toch naar de huisarts te gaan want ik zag er niet alleen belabbert uit zo voelde ik me ook.
Gelukkig niet druk en dus snel aan de beurt. Ik heb antibiotica gekregen en in ieder geval bijholten en zo ontstoken. Ik ben ook al ruim 2 weken onderweg met een flinke verkoudheid. Maar nu met steeds koortsaanvallen toch maar de huisarts opgezocht. Het ergste blijft toch mijn hoofdpijn. Ik hoop dat ik me snel een beetje beter ga voelen. Die constante snotkop is het ook niet. Dan naar de apotheek waar het leek of ze iets voor niets kregen zo veel mensen stonden er. Gevraagd wie de laatste was en dan op een stoel gaan zitten want staan blijven is ook niet zo met die koortsaanvallen , ik stond daar weer te klappertanden.
Naar huis en gelijk aan de antibiotica begonnen . Ik doe niet zo veel behalve een beetje kerstmuziek luisteren. Ingrid kwam even laten zien dat Sabrina naar de kapper geweest was. Dan middageten gemaakt en samen met Jan gegeten. Vandaag vis gegeten en dat smaakte me ondanks verminderde ruik en smaak.
Jannick moet morgen werken dus wij gaan dan in de morgen weer de Galsterberg op waar Theresa verder gaat met haar skilessen. Ik denk dat ik wel genoeg in huis heb om lekker te eten. Kerstavond eten Ingrid en Jannick bij hen zelf dus eet ik ook maar samen met Jan. Ingrid gaat op eerste kerstdag met de kinders naar Oberwölz en blijft dan een paar dagen dus zie ik Jannick wel bij ons aan tafel. Die heeft Bereitschaft en kan dus niet echt weg en en ik geloof dat hij de woensdag na de kerst moet werken. Het bedrijf is officieel 3 weken dicht en het werk wordt onderling verdeeld in die tijd. Dus Jannick is heel veel vrij.
Dan zo maar even mijn bed opzoeken en een pijnstiller erbij.

Ook super goed nieuws want Tobi mocht naar huis dus kunnen ze de kerstdagen samen genieten.

Wat zijn sommige werkgevers toch vol gevoel met de feestdagen om dan het bericht te geven aan personeel dat ze vanaf april op straat staan. (overkwam Annemarieke) Het is nooit een goed bericht maar omdat nu zo voor de kerst mede te delen. En dan zijn er mensen die zeiken over hun kerstpakket. Zouden die paar dagen nu echt uitmaken? Ik weet het kan altijd nog slechter , maar toch.

Jan is werken en ik wat in bed ondertussen even de site doen. Dan als Jan thuis komt er weer uit en proberen het gezellig te maken.

Hoop dat je snel opknapt , Nicolette. Anders verplaatsen we onze afspraak , hoor! Hebben een hotel genomen in Regensburg. Komen dus zaterdag pas aan in Gröbming. XXX