Laatste mooi weer dag.

Vandaag de laatste mooi weer dag dus proberen wat te genieten. Strak blauwe lucht en dus veel zon. Ingrid kwam al vroeg dag zeggen want die ging met Sabrina naar Ragnitz bij Graz om afdrukken te maken van het been van Sabrina. Theresa is al naar school en daarna is ze bij ons.
Ik schrijf wat algemene dingen en als de tijd rijp is zal ik meer vertellen maar nu even niet.
Jan was Theresa tegemoed gelopen dat vindt ze altijd leuk. Ondertussen had ik het middageten klaar. Na het middageten moest ze eerst haar huiswerk maken, het rekenen was ze in 5 minuten klaar en haar taal ook , ze heeft een boek daar moet ze dan een paar bladzijden lezen maar ze vindt het zo spannend dat ze er al bijna mee klaar is. Dan zijn we naar de MEZ gelopen want ik wilde naar de telefoonwinkel. Daar moesten we 1 uur wachten voor we aan de beurt waren en ook nog voor niets want ze hebben alleen iets met Abos en dan komt het al snel op 15 Euro per maand. Dat wil ik niet dus ze zei de Post heeft het. Zit er gelijk naast dus daar gevraagd en daar zeiden ze daar staat het maar ik kan je niets vertellen. Van de kaarten werd ik ook niets wijzer en reclame was er alleen van Abos. Thuis op internet gaan zoeken en eindelijk een site gevonden daar kan je alles op 0 zetten en dan komen de kaarten eruit die dat hebben. Dus nu voor 1,99 Euro een Yess kaartje gekocht daar kan ik geld opzetten en is een jaar geldig. Theresa is de rest van de dag bezig met haar telefoon, ik heb er een oplader en het originele doosje bijgevonden en nieuwe hoordingen ook. Ze is zo blij ze luistert nu steeds muziek want er staat nog wat op en kijkt de fotos die erop staan. Ze doet heel interessant en loopt dan met die dingen in haar oren en de telefoon in haar hand. Ondertussen bijna 6 uur en nog niks van Ingrid gehoord.
Dan was ze eindelijk thuisop de terug weg veel file gehad. Alles was goed gegaan alleen tijdens het aanmeten heeft Sabrina een uur lang gebruld omdat ze angst had voor het geluid van het vijlen en zagen van het gips enzo. Wel heel lullig om het te gaan passen als het klaar is moet ze toch naar Wenen.
Els en Nance hebben een nieuwe aanwinst een 4 jarige lobbes met de naam Karel.

Nicolette, Ik had altijd een simkaart van HoT. (Gewoon bij de supermarkt gekocht - volgens mij bij Hofer) Kun je zelf opladen wanneer je dat wilt. Werkte altijd goed. www.hot.at