Hoera voor Angela en Laura

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Woensdag 28 mei
Hoera voor Angela en Laura, ik ben het niet vergeten, allebei van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag.
Het was gisteren 37 graden en het is nu een officiële hittegolf. Zo zit je nog in de sneeuw en zo is het snikheet. Het is nu nog steeds warm maar geen zon dat maakt het aangenamer.
Jannick zit nog steeds in de race om een plekje op Eisenerz maar het kan nog wel 2 weken gaan duren voor er definitief een uitslag komt. We hebben geen idee waarom het zo lang duurt want eerst zou de utslag binnen 10 dagen, toen werd het een week later en nu kreeg Jannick te horen dat het nog wel 2 weken kan duren. Het is inderdaad om dood te gaan.
Jannick is in training om over 14 dagen in Aichen de triathlon te doen. Hopelijk gaan ze dan wel want vorig jaar zouden ze ook de triathlon doen en trainden ze er ook voor en toen gingen ze op het laatste moment niet.

Hoi Luitjes, Bedankt voor de lieve kaart. Erg leuk. Ik zal binnenkort even wat foto's van het nieuwe huis (nu nog een dure zandhoop..) en de familie sturen. Liefs van Angela.