Dag 18 april april doet wat hij wil

Wakker om half 9 en het is zonnig toch blijft het de hele dag koud door de wind met 5 graden mag je blij zijn en op het balkon geeft het wel warmer aan maar toch te koud om even te zitten.
Ingrid kwam koffie drinken en even later ook Jannick, die was vanmorgen naar zijn werk maar waar hij moest gaan vegen ging niet er was sneeuw. Werd hij naar huis gestuurd en later tig keer gebeld en mocht hij alsnog tegen 12 de deur uit om met de kleine kanaalwagen in Pruggern wat te gaan doen. Jannick heeft gelijk een nieuwe scheerkop voor Jan besteld. Ik vraag al een hele tijd is er iets kapot aan je scheerapparaat, nee zegt Jan dan. Elke keer wondjes in zijn gezicht en hals. Vanmorgen dus weer allemaal wondjes rond zijn mond en in zijn hals dus ik vraag hem Jan wat is er met dat apparaat . Ja daar zijn wat dingetjes in de koppen stuk. Zegt Jannick je moet ook elke 2 jaar de kop vervangen. (Heeft hij nog nooit gedaan) Dus Jannick er gelijk eentje besteld en ik gelijk het geld weer naar hem toe gestuurd.
Dan eten gemaakt, minischnitzels met voor mij Preiselbeeren, aardappelkroketjes, en een salade die voor mij beter gevuld was dan voor Jan. Hij hoeft geen Preiselbeeren, hij wil geen radijsjes of augurkjes dus dan is het al snel kaal eten.
Theresa is al 3x komen vragen of we naar haar poppentheater komen kijken dus gaan we zo maar.
We moesten in de keuken op een stoel zitten en Theresa met haar beren achter een scherm. Sabrina vond het ook geweldig en in de pauze krgen we koffie van Ingrid. Dan kregen we een video gesprek met Angela, Jula en Tobi. Theresa vond dat ook helemaal geweldig. Maar de deurbel ging en Ingrid was met Sabrina bezig dus moest ik naar beneden want Theresa mag niet. De printer van hen en een doos met de andere dingen waren aangekomen en er stond een tasje van Astrid met spullen voor Sabrina. Ik de kleinste doos en het tasje naar boven gesjouwd en Ingrid kwam de grote halen. Het is elke dag een verrassing wat we nu weer binnen krijgen. Ik heb ook 2 bestellingen uitstaan. Er was van Playmobil op de site actieprijzen en ik heb dus wat voor pasen en wat voor Theresa´s verjaardag gekocht. Met 50% korting en in Oostenrijk gekocht. De scheerkop van Jan komt van Amazon. We wachten maar af of het een en ander op tijd aankomt.
Sabrina probeert nu steeds te gaan staan en te kruipen. Gaat haar vast wel lukken want ze blijft het proberen. Ze eet als een bootwerker, en eet ook eigenlijk alles. Chocolade is wel favoriet. Ze mag geen grote stukken in haar mond steken en pas wilde Jannick haar helpen maar ze dacht o jee die pakt het af en met een enorme snelheid had ze het hele grote stuk in haar mond. Zo groot dat ze haar mond niet eens dicht kon doen. Dat was zo komisch dat we er allemaal om moesten lachen.
Haar woordenschat is best groot ze begrijpt alles wat je tegen haar zegt. Maar praten doet ze nog niet.