Met Jannick naar Liezen

Oostenrijk, Liezen

Dienstag 4.November
Prachtig blauwe lucht en heel veel zon.
Ben totaal gefrustreerd, naar de huisarts voor de griepprik die ik ook nog zelf moet betalen ondanks dat ik hem moet halen. Ik krijg nog steeds mijn medicijnen niet voorgeschreven door de huisarts omdat de vorige huisarts geen papieren die ze wil hebben door stuurd. Ik moet van het DKH Schladming nadat ik pas zo ziek ben geweest terug naar Salzburg naar het LKH maar de arts die me daar behandelde is niet meer verbonden aan dat ziekenhuis. Verder heb ik een verwijzing van de huisarts nodig die ik dus ook niet krijg. Ik loop dus in een kringetje rond.
Het is te gek voor woorden zoals het hier gaat, het ziekenhuis verwijst door en schrijft recepten maar die moeten door de huisarts worden bevestigd. Kom ik er ook nog achter dat ik mijn Impfpas niet terug gekregen heb. Gewoon balen. Nu wil Jannick morgen mee gaan naar de huisarts.
Wat ik het meest idioot vind is dat ik een recept van de huisarts kan krijgen maar dan moet ik het zelf betalen, dus het heeft niets te maken met of ik dat medicijn wel mag gebruiken of moet gebruiken.
Jan heeft het rolgordijn in Jannick´s werkkamer opgehangen, daar moest hij zelfs nog stukjes van de muur afbeitelen. Als het goed is komt daar volgend jaar en nieuw venster in. De wanden zijn nu wit, de vloer ligt, de plinten moeten nog, verwarming is er nu ook -Beetje bij beetje.

In de middag ben ik met Jannick meegegaan naar Liezen want hij ging een standpc kopen. Dan ben ik ook eindelijk van hem verlost want nu werkt hij steeds op mijn laptop . Hij heeft de afgelopen dagen steeds weer boven bij mij gezeten en dan zijn vertaalcorrecties gemaakt. Daarvoor heeft hij nu ook een windows officepakket gekocht voor meerdere pc´s dan zet hij het ook bij mij erop. Ik werk nu met open office.
Dan nog even boodschappen doen bij de Muller voor Ingrid waar ik tot mijn grote vreugde 2 verschillende zakjes met dropjes gevonden heb.Ik nog even bij de Lidl waar Jannick toch ook nog heel wat mee nam. Het is een van de winkels waar je af en toe weer eens wat anders kan kopen , nu was er weer een enorme collectie met Italiaanse producten .Aangezien we beide van lekker eten houden, en er waren nog Halloween producten dus ik eet zo Halloweenpizza en heb een emmer met een soort rijstzoutjes die ze normaal nooit verkopen ook in de Halloweenstijl.Met die zoutjes doe ik Jan geen plezier maar wel mezelf. Dan weer snel naar huis want Ingrid heeft nog werk overleg vanavond.