De zomer is terug

Vanmorgen wakker en het zag er al stralend uit. De temperatuur past, lekker warm. Ingrid kwam met 2 kinderen gezellig koffie drinken. Daarna ben ik pas gaan douchen en aankleden. De deur staat wijd open .
We kwamen gisteren gelijk na Jannick thuis die echt de smoor in had. Hij kon zijn werk niet doen samen met een collega omdat ze er niet bij konden omdat het vol stond met geparkeerde auto op de Planai en als die weg zouden gaan zouden de grote vrachtwagens komen. Dan geef je je vrije avond op , zijn collega had kaarten voor de afterparty maar niet meer omdat hij moest werken en dan kan je niet werken. Jannick was wel de hele dag tot hij voor zijn werk moest beginnen bij het RK aan het werk in Schladming. Ik vraag hem wat een enorme koffer heb je bij je was je wat van plan. Dus hij zei we hadde geen idee hoe laat het zou gaan worden dus ik zou op mijn werk gaan slapen dat zijn de slaapspullen. Maar ik ben nu naar huis gegaan omdat het toch vroeg is. Maar goed wel de pest erin . De rekening krijgt de Planai gewoon . Maar ja hij is dus nu wel aan het werk op de zondag en mooi weer. Had hij ook liever lekker in de tuin gezeten.
Ik moet vandaag mijn zussie even feliciteren die haar geboortedag viert. Dus Erna van harte. Feesten heb je geloof ik gisteravond al gedaan.
Een leuke foto van Olivia die met haar vriendinnen alvast een verjaardagfeestje had. Ze is in augustus jarig en gaat daarna naar het middelbaar onderwijs. Een prachtige achtergrond op de foto . Voor wie het concert uit Schladming wil zien het staat nog een paar dagen om te bekijken. https://tvthek.orf.at/profile/Europa-LIVE-Das-Konzert/13889183/Europa-LIVE-Das-Konzert/13981538 Het was vooral een concert van de gewone mensen en een paar nummers met bekende artiesten.
Ik ben vanmiddag op de bank in slaap gevallen, dat gebeurd me eigenlijk nooit maar ik ben al een poos moe. Had het denk ik nodig.
Zo lang het kan geef ik er maar aan toe- Had nog even naar de race op Spielberg zitten kijken en toen lag Verstappen derde maar ik begreep dat hij eerste geworden is. Wat zal dat een feest geven. Er waren heel veel Nederlanders er wordt gesproken van meer dan 20.000 en er staan 5000 Nederlanders met elkaar op de camping. Wat leuk dat hij dan juist daar gewonnen heeft. Ook begreep ik dat Marcel Hirscher de prijs overgaf .

ja dat in slaap vallen ken ik. gewoon aan toegeven. soms ben ik dan na een kwartiertje weer fit wakker. soms te moe om de rest van de dag nog iets te doen

jeannette 2018-07-01 20:00:07

Ja, het was een prachtige race! Met erg mooie trofeeën die idd werden uitgereikt door Marcel Hirscher.