Nog geen voorjaar

Oostenrijk, Liezen

Vanmorgen wakker geworden en wat tv tot Sabrina kwam. Die wil dan Kikaninchen kijken. Ze mocht bij Opa in bed tv kijken kon Oma gaan douchen. Buiten was het niet gezellig het heeft gesneeuwd en een ordentelijke laag erbij en het was wat nevelig wat het koud maakte. Dan mocht Sabrina verder in de huiskamer kijken want dan kon Opa zich nat maken. Dan heb ik de badkamer gepoetst. Ingrid kwam en ze was al snel terug door de sneeuwval was er een vrachtwagen op de B320 ergens dwars en de kinderarts stond in de file van de afgesloten weg. Ook was Ingrids afspraak in Rohrmoos niet doorgegaan omdat degene waar ze het gesprek mee zou hebben met een kind in het ziekenhuis zat. Ik had een berichtje gekregen dat de jongens vandaag niet zouden komen dus dan begint de dag voor iedereen anders en verloopt dan ook anders. Ingrid had dus tijd voor een bakkie en ik kreeg tulpjes van haar en ze had Krapfen voor bij de koffie meegenomen. Geen slecht begin van de dag en van de week. Ze zei ook dat het best glad was omdat er nog niet veel geruimd was in Gröbming.
Na de koffie zijn Jan en ik weer aan het hok van Jannick begonnen. Ik heb me door de bakken met papieren van hem doorgeworsteld . Het meeste van 2010 tot 2013 dus het kon bijna allemaal weg. Maar je moet er wel een keer doorheen gaan. Een boekenkast leeg gemaakt want die krijgt een andere plaats. Jan heeft van die rails aan de muur gemaakt waar je van die plankdragers insteekt. Maar we hadden geen planken meer of iets wat we konden verzagen echt alles op. Ondertussen was het tijd om te koken en middageten te doen. We zaten pas om 13 uur aan tafel. Daarna zijn we naar de Letmaier gegaan om planken te halen. Kan je gelijk op maat laten zagen en is om de hoek. Morgen kunnen we dan verder want er moet her en der een stukje uit de planken om de leidingen heen.
Nog even met Andrea getelefoneerd want ik had nog geen schema , heeft ze gelijk gestuurd. Dus mijn planning is ook klaar. Dan nog een bakkie koffie en alweer tijd om naar Liezen te gaan. Eerst even snel naar de Lidl en dan naar de orthopeed. De nodige prikken gekregen en dan ben ik murwww. Ondertussen was het weer gaan sneeuwen , eigenlijk overdag lang droog gebleven. Het is nu al ongelooflijk druk overal want morgen is de nightrace in Schladming en afgelopen weekend was het dagenlang in Kitzbühl . Daar waren 85000 mensen en hier komen er ook altijd heel veel 60.000 zeker.
Dus morgen zal internet wel een probleem zijn maar het is nu al veel beter dan de afgelopen jaren want dan hadden we slecht internet vanaf dat ze begonnen op te bouwen een week of wat ervoor. Morgen is het dan omdat er veel mensen hun telefoon gebruiken en zo. Maar misschien merken we dat ook niet meer .