Langlaufen en ontspannen

Oostenrijk, Obertilliach

Vanochtend al vroeg naar het stadion, Jannick ging schiettraining doen. Wij gingen langlaufen, het sneeuwde nog steeds. Het waaide en het was een paar graden onder nul.
We zijn in het stadionrestaurant wat gaan drinken bij Luigi. Jannick heeft me een poloshirt van het biathloncentrum afgetroggeld..
Daarna even boodschappen gedaan.
Ik had van de eieren een eisalade gemaakt voor op brood. We zijn nog niet door alle eieren heen. In de middag met Jannick naar de sauna, turksbad , de infraroodcabine en het bubbelbad gegaan. Dan avond eten. Er is een Spar en een Adeg maar ze verkopen bijna niets.
Ik wist het al en heb van huis al dingen meegenomen. Dus we hebben lekker tomatenspaggetti gegeten. Ik had ook nog Osterkrainers en die heb ik gekookt. Dat is iets wat ook alleen met Pasen verkrijgbaar is.
Jannick zit meestal in zijn eigen kamer en wij in de onze. Hij heeft ook tv op zijn kamer en hij gaat op tijd slapen.
Er zijn vandaag heel veel ongelukken door het slechte weer geweest. We hebben geluk dat we gisteren zijn weggegaan want de Tauerntunnel was ook afgesloten.
Morgen moet Jannick om 9 uur in het stadion zijn voor de training met Wolfgang Waldhuber.