Helaas voor Jannick

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Maandag 9 juni
De verzekeringsproblemen zijn voorbij , maar je weet nooit voor lang.

Jannick heeft helaas geen plaats gekregen in Eisenerz, hij is een jaar te oud want in de regelementen staat dat er aanname is tot 16 jaar. Na even een heel vervelend dagje voor hem is hij opgekrabbelt en maakt alweer plannen.

Vanmorgen weer naar de sportschool geweest en vanmiddag nog naar de gym in Ramsau.

Jannick belde net dat Heli de training heeft veranderd en dat hij nu imitatiestokken nodig heeft, jammer dan we rijden er niet voor naar beneden, ook Nico heeft dit probleem , Heli houdt nooit rekening met degene die niet in het Heim wonen.
Vanavond wordt het voetbal kijken want Nederland speelt zijn eerste wedstrijd.
We hebben de andere wedstrijden ook gezien , het was jammer voor Oostenrijk dat ze verloren. Alle cafe’s hebben schermen. Helaas zijn er regelmatig zeer erge regenbuien , koud is het niet eerder warm zeker als de zon even doorkomt dan loopt het heel snel op.

he, jammer voor Janick dat het niet is gelukt in Eisenerzt. Hoe gaat hij nu verder? Bij ons is alles prima, weer is OK en ik ben sinds gisteren begonnen met mijn semestertests. Heb er al twee van de 5 gehad en het liep best aardig. Heb volgende week tot woensdag nog tests en dan vrij. De week daarop nog 4 dagen les en dan kan de party voor 9 en een halve week beginnen. Bij de training in mittenwald loopt alles prima. We zijn erg goed opgenomen in de groep en deze past ook erg goed bij ons niveau. Wij hebben natuurlijk ook al voedbal geken. Fantastisch tot nu toe. Met duitsland heb ik totaal geen medeleiden. Hadden ze maar niet zo arogant moeten zijn. We zullen zien of Nederland het gaat halen. Het ooiste zou natuurlijk zijn als Duitsland tegen Nederland speelt in de finale. Wat ik ook wel leuk zou vinden is als ze er nu op maandag tegen Oosterijk verliezen en ze eruit zouden vliege. Ik wens het beste en doe de groeten aan de rest van de fam. Groetjes Nick