Een rustige zomerdag

Vanmorgen was ik kwart voor 7 wakker en opgestaan en tafel dekken. Het was nog niet eens 7 toen ik een smsje kreeg ben je al wakker. En daar kwamen ze al aangemarcheerd. De laatste handelingen even koffie maken en de broodjes uit de oven . Aanvallen maar.
Na het ontbijt moesten de kinderen snel wassen tandenpoetsen en aankleden want ze moesten naar Mama. Ze gaan het weekend naar Oberwölz want Oma Kathi was jarig. Sabrina wilde niet naar Mama maar soms moet het toch echt. Papa ging ze weg brengen.
Dan komen ze morgenavond weer terug en zijn dan bij ons en wij brengen ze naar bed. Want Meli en Jannick zijn morgen bij de F1 in Spielberg. Ze vertrekken om kwart voor 5 vanaf het RK.
Wat een slechte verliezer is Hamilton dat hij geen Max tribune wil. Ik denk dan moet hij zorgen dan hij ook ergens een tribune met zijn naam krijgt. Hij vergeet dat Spielberg van Red Bull is en Max voor Red Bull rijdt.
Het is na een paar dagen bagger weer ongelooflijk mooi weer. Blauwe lucht en zon en de deur kon gelijk open want het was al 14 graden.
Ik denk dat Meli en Jannick alweer bezig zijn beneden met kasten in elkaar zetten. Ik hoor het gerommel.
In de middag steeds meer wolkjes en steeds meer wind. Wij hebben ons grotendeels vermaakt met Servus TV die al de hele dag programma´s van af Spielberg uitzend en over Spielberg en zo. Uiteraard veel live.
Max morgen weer poolpositie . 20.000 Nederlanders zijn gekomen en het is daar een groot feest.
Meli en Jannick waren in de middag weg en toen ze thuis kwamen kreeg Jannick een oproep en nadat niemand werd gevonden zijn Meli en Jannick samen een auto van het RK gaan bezetten voor een rit naar Graz of de vervanging van die gaan. Ik ben iets gaan uittrekken wat het gras verdringd Daardoor hebben de konijnen als we er niets aan doen niks te grazen. Het is een plantje wat door een lange oppervlakkige draad overal nieuwe plantjes zet. En de konijnen eten het niet. Ik heb ongeveer 2 vierkante meter eruit gehaald. Het groeit heel hard. De komende tijd steeds even wat eruit gaan trekken. Ook moet er graszaad komen om nieuw in te zaaien.,
Voor ons is het nu lekker niets meer.

Hahahahaha, Hamilton is een zieligert!!!!