Een echte familie zondag

Oostenrijk, Bad Mitterndorf

Laatste dag van de maand en eerste kwartaal voorbij. Ik was om 7 uurwakker en opgestaan . Het was tenslotte een uur later door de klokomstelling. Jan heeft gelijk de klokken goed gezet en buiten scheen de zon en het zou zeker weer een warme zonnige dag worden.
Jannick kwam met de kinderen koffie drinken en besloot met ons mee te gaan naar de 2e handsbeurs in Bad Mitterndorf. Dus we gingen met Ingrids auto , Jannick reed en Jan is de dunste tussen de 2 meiden achterin. Ingrid wilde vandaag naar de kerk.
De beurs viel tegen maar Theresa had toch een ander apparaat voor haar loombandjes, een tiptoi spel, een CD rom en weer een uitbreiding voor haar elfjes/prinsesjes playmobil speelgoed . En voor Sabrina was er helemaal niets behalve Vtech dus een vtech vuilniswagen met een container erachter. (keuze van Papa) Dan weer naar huis beide kinders helemaal blij met hun nieuwe speelgoed. Wij aan de koffie en Ingrid was thuis die die kwam ook naar boven. Gezellig met zijn allen aan de koffie is de laatste tijd niet zo vaak geweest. Daarna familie naar beneden middageten en wij ook middageten. Het seizoen is geopend want we hebben buiten op het balkon in een T Shirt in het zonnetje gegeten. Er kwam wel weer wat meer wind opzetten die door de sneeuw op de bergen nog koud is. We moeten wel genieten want de voorspellingen zijn vanaf nu weer veel minder.
In de middag waren we allemaal in de tuin. Theresa weer leren fietsen. Jannick alles weer hoger gesteld aan haar fiets. Jan de driewieler opgezocht op de zolder voor Sabrina. Die vindt het geweldig maar houdt nog niet haar voeten op de pedalen of haar handen aan het stuur. Maar gewoon veel oefenen dan komt het misschien. Plezier voor 10 heeft ze. Wel gaat ze staan en duwt zichzelf naar achteren en gaat dan weer zitten. Zo kom je ook ergens alleen zie je niet waar.
Nu is ze met haar nieuwe CD Rom op de pc die we voor haar hebben. Jan doet er niets mee en er is een dvd speler en ik geloof dat hij ook kan branden. Ze is vol enthousiasme bezig. Ik moet die pc nog voor haar afstellen dat ze met haar code kan inloggen en zo. Dingen die er nog opstaan en ze niet nodig heeft kunnen eraf, moet zin en tijd vinden. Als dat ding klaar is zetten we hem beneden in het speelhol van Jannick.
Het weekend weer bijna voorbij.