Een hele dag met mijn zussies

Ik werd wakker en had nog steeds een gevoel van dit kan niet waar zijn maar ze zijn er echt. Theresa kroop naast Oma in bed en wat tv kijken. Opgestaan en alles klaar gezet voor het ontbijt en dan met elkaar ontbijten. Jannick was al vroeg weg dus die was er niet bij.
In de loop van de morgen wat gaan wandelen naar het centrum en we zijn bij de Stefflback koffie gaan drinken met wat erbij. Ik vroeg hoe laat is het en het was 10 voor 12 dus samen met Theresa naar de sportzaak Mandl gerend want die gaan 12 uur dicht. We hebben haar helm gekocht met visier. Jannick gebeld en die was onderweg en kwam echt precies voor 12 binnen en werd ook gelijk geholpen. Het was nog echt druk in de winkel en ze zei dat ze eigenlijk nu het seizoen begonnen is om 2 uur weer open gingen . Maar je kan moeilijk de klanten naar buiten jagen want er werd flink omzet gemaakt. Jannick liet zich beraden en heeft ook een mooie helm met visier maar met veranderbare visier gekocht.De handschoenen voor Theresa waren er niet einde van de week moeten er binnen gekomen zijn. Dan stonden we allemaal weer buiten en Theresa reed met Papa mee naar huis.
We hadden zo waar heel licht sneeuwval vanmorgen maar het zette niet door. Het was vannacht ook veel minder koud geweest. Maar geen zonnig weer vandaag later zelfs regen.
Jannick had in de Speisekammer gereserveerd om vanavond te gaan eten. Dus om half 6 met zijn allen op pad. Het eten was een droom zo lekker en zelfs Theresa heeft haar best gedaan met hapjes van iedereen op haar bord. Ze had het ook enorm naar haar zin en de tantes doen haar goed. We kregen dit eten van de tantes als mijn verjaardagscadeau. Een geweldig gezellige en lekkere avond.Theresa was kapot en lag al zo wat in het restaurant voor Pampus. Ze moest toch nog mee naar huis wandelen. Thuis gezorgd dat Theresa haar bed in kon en dan nog wat gezellig samen zitten.