pech houdt niet op

Oostenrijk, Eisenerz

Zondagmorgen om 6 uur vertrokken naar Eisenerz samen met mijn moeder, Rosanne en we gingen Bettina ophalen. Bij Bettina aangekomen bleek de remschijf roodgloeiend te zijn dus over en uit. De auto was net vrijdag eindelijk helemaal gerepareerd met de goede onderdelen!
Gelukkig mochten we van Ernst (Bettina,s vader)zijn auto lenen.
Alles overgeladen en opnieuw op weg.
We hadden iets sneeuwval onderweg maar in Eisenerz was het droog. Ik had goede skies en er zin in.
Maar in de eerste ronde was er een valpartij en ondanks dat ik niet ben gevallen is er aan mijn loop getrokken en die was totaal losgetrokken. Bij de schietbaan aangekomen vroeg ik aan mijn coach een sleutel om het vast te zetten maar er was geen sleutel. Dus 4 missers. Dat is gelijk uit de wedstrijd want dit is 12 km met 4 schietbeurten en geen strafrondes lopen maar 1 minuut per gemist schot. Dit moest mijn rennen zijn en nu dit. Vorig jaar was ik 3e. Ik had foutloos in de aanloop naar de wedstrijd geschoten.Ik had de snelste schiettijd en nu was het gewoon voorbij.
Ik ging dus de 2e ronde in maar kon niet optimaal lopen want mijn loop ging heen en weer. De 2e keer op de schietplaats was er een sleutel en heb ik veel tijd verloren om de loop vast te zetten. Ik moest de kogels 1 voor 1 laden maar ik kon mijn wapen niet uitrichten. In totaal dus 8 missers. Maar ik heb de wedstrijd uitgelopen want ik had ook kunnen uitstappen nadat mijn wapen stuk was. Maar balen is het.
WE zijn terug gereden en Ernst had ondertussen naar de rem gekeken en weer goed gemaakt. terug naar huis ermee geen probleem meer.

Vanavond slecht nieuws gekregen , de vader van een goede vriend is gestorven. Hoewel hij heel ziek was en het er aan kwam , toch nog een klap. Dus morgen naar de begrafenis.

30 april 2010 06:19 | Door: Edward Klasse man!