Sombere dag

Freitag 19.Februar
Een beetje sombere dag, maar 2 graden en af en toe een vlokje.
Gisteravond voelde ik me moe en down en ben maar in bad gaan liggen om warm te worden en daarna met een deken op de bank . Toch maar naar mijn bed gegaan en wat tv kijken en gelukkig een goede nacht gehad. Ik kan mijn geest vaak gewoon niet stil zetten een bij verschijnsel van het ongeluk lang geleden.
Werd vanmorgen om 9 uur wakker dus dat was niet slecht.
Niet veel gedaan in de morgen en het eten eenvoudig vond nog 2 pizza´s in de vriezer. Nog wat extra beleg erop en zo dan maar smullen.
Verheug me al op morgen want dan gaan we Danuta en Pim bezoeken. In de wintermaanden komt het er gewoon niet van want als er sneeuw komt is het zeker bij hen en dan zien we het niet zitten om naar Donnersbachwald te gaan.
Verder zijn we ook wel een beetje afhankelijk van het feit of we Theresa hebben.
Nu even niet dus komen we ook aan onze eigen zaken toe.
Morgen gaan de gasten weg bij Annemarieke dus even aan het werk en de kachel uitzetten.
Jan naar zijn werk en ik met mijn zere spieren heerlijk in de infraroodcabine. Het voelt zo goed erna en het gloeit nog zo lang van binnen uit.
Toen ik uit de cabine kwam was het ondertussen weer gaan sneeuwen.
De broodjes zijn in de oven en het wachten is op Jan, dan kan ons weekend beginnen.
Onze boeventronies die van Jan staat al in in het nieuwe paspoort die van mij komt erin. Niets erger dan pasfotos maken.