Genieten van het mooie weer

Oostenrijk, Kleinsölk

Maandag 31 Jänner
GRRRRR DE HELE DAG IN DE WACHTKAMER DOORGEBRACHT, eerst naar de huisarts want mijn neus doet wel erg pijn en er groeit binnenin iets wat dus pijn doet. ik dacht eerst gaat wel over maar dat deed het dus niet. Vanmorgen vroeg naar de huisarts en die stuurde me gelijk door naar de KNO maar daar zijn altijd enorme wachtlijsten en ook al is het spoed dan moet je gaan zitten en hopen dat je aan de beurt komt. Ik ben eerst nog koffie gaan drinken want ze zei de eerste 2 uur ben je niet aan de beurt dan weer terug en zat ik dus tot 15 uuuuuuuuuur. Dan naar de apotheek en de schitterend mooie dag was voorbij. Ik heb een ontsteking in mijn neus en zit aan de antibiotica. Het moet in een week minder worden anders mag ik as maandag weer.

Dank je Randy, had ik nog nooit van gehoord.

Bovenstaande link is van het fotoalbum van Astrid de Wit , geloof het of niet het zijn 699 fantastische foto,s. Bedankt Astrid. Een aantal heb ik eerlijk van haar gepikt en op deze site en op die van Jannick gezet. www.jannickmolenaar.waarbenjij.nu