SNEEEEEEEUUUUUUUUUUWWWWWWWWW

Er was slecht weer aangekondigd en veel sneeuw. Maar toen ik wakker werd van de sneeuwschuiver aan de weg lag er al heel veel. Een beetje tv en opgestaan. Ik zou naar Christine gaan maar we stonden net buiten en we komen niet weg zeker 40cm sneeuw. We hebben geen zin om te gaan gravven en we weten ook niet wat we onder weg tegen komen. Toen ik Christine belde zei ze gelijk bij het opnemen jij komt niet weg, het was bij hen ook wat problematisch omdat er daar ook net als eerste geruimd wordt ook al is het meestal minder dan bij ons. Wij hebben gewoon geen zin om problemen op te zoeken.
Jannick kwam een bakkie doen en zei ze staan weer achter elkaar vast op de Simeter. Tja ze worden dan ook gelijk gecontroleerd of ze daar mogen rijden en zo niet een fikse boete waar ze niet blij van worden.
Voor Jannick de grote dag , hij mag vandaag naar Steyr voor zijn Op. Ingrid gaat mee want hij mag niet terug rijden. Daarna is kinderen een afgesloten stuk van hun leven. Een zeer begrijpelijke stap na wat ze de afgelopen 3 jaar hebben doorgemaakt. Ze zijn wat eerder gaan rijden want het is echt slecht weer dus Sabrina werd gebracht door Silke. Theresa komt pas ergens tussen kwart voor 1 en 1.
Jan en ik zijn dan maar begonnen aan de keuken verandering. Ik heb de kasten leeg gemaakt , het rolkarretje die achter de kasten stond een plaats naast de grote kasten gegeven. Rek en handvat van de deur geschroefd en Jan is bezig de kasten van onder het aanrecht te halen. De 60 cm kast gaat hij op 50 cm maken. Ik heb toch een grotere vaatwasser gekocht want ik heb toch soms problemen met grote dingen. Voor de prijs hoef je het niet te laten want ze zijn klein of groot in de gelijke prijsklasse. Ik heb nu een Whirlpool gekocht. Zou tussen nu en 2 weken moeten komen.
Het wil nog niet echt lukken om de kasten er onder uit te halen dus Jan gaat het blad verder los halen. We willen graag het water en de wasbak blijven gebruiken.
De sneeuw komt af en toe als een muur overdwars voorbij en dan een enorme windstoot maar in de middag bleef het droog.
Het was een gezellige boel vanmiddag met de 2 dames. Beide erg lief en vermaken zichzelf. Het middageten ging er bij beide dames achter elkaar in en ik moest voor Sabrina nog een keer nascheppen. In de middag kwamen ze nu van de Gröbminger Volks Partei aan de deur. Ik kreeg een tasje met folders, een boekje voor de kinderen en een zakje snoepjes , een katoenen broodzak met een brood en een Gröbmingerkas. Er mogen best meer parteien komen en als ze dan allemaal wat voorbij brengen.
Theresa werd opgehaald door Ralph de vader van Belana om naar de karate te gaan.
Ik had alvast het avondbrood gemaakt en Sabrina heeft het braaf opgegeten en toen kwamen Jannick en Ingrid thuis dus het bordje voor Theresa maar meegegeven want die was nog niet thuis gekomen.
Nu rust en het weekend kan beginnen.
Fotos Sabrina zingt en Felicia luistert muziek
Annemarieke het staat in de planning hoor!!

Top! Gezellig!!! Wij overnachten nu in Bergen. Dus morgen hoeven we niet lang meer.