Jannick heeft zijn streep getrokken.

Vanmorgen om 8 wakker een rondje ontbijt tv en eruit. We hebben geen haast moeten pas rondom 11 op weg. Het is super zonnig en koud maar strak blauwe lucht. Nog geen sneeuwvlokje te zien. Net een kop koffie gemaakt en de vaatwasser aangezet. Ik heb gisteren neergezet. Dat vinden de kinderen altijd zo leuk. Staat ook altijd gezellig en doet mij aan het komende voorjaar denken. Ik moet nog achter een paastak aan dan kan ik ook de eieren erin hangen. Maar nog geen tak gezien. De tuin hadden we tot de bodem afgesneden dus ook niks te vinden. Jannick belde om te zeggen dat hij opgezegd had. Hij kreeg van zijn baas een duimpje gestuurd en zijn chef eenrot antwoord met zo kom je ook aan je vrije dagen. Jannick had hem terug geschreven dat die 2 vrije dagen niet het probleem waren. Waarna hij nog een antwoord had gekregen vat ook geen nette want alles was al weg gehaald voor hij het kon lezen. Hij had voor hij had opgezegd eerst zijn nieuwe werkgever gebeld om te vragen of zijn geplande vakantie , of zijn zorgvrij in november en zijn datum voor het gerecht een probleem zijn . Maar dat was allemaal geen probleem, zijn nieuwe baas heeft hem liever as maandag dan over een maand. Waar gaat hij werken en als wat. Hij gaat in Gröbming bij het bedrijf werken die in de oude Schleckerhallen zit. Hij gaat daar magazijn werkzaamheden doen (hij heeft ook een heftruckrijbewijs) Hoofdzakelijk in het koelgedeelte maar omdat hij multi inzetbaar is zal hij ook soms vrachtwagen rijden of in de andere magazijnen werken. Hij werkt daar van 8 tot half 5 en kan als hij dat wil op de zaterdagen voor de zoon van de baas vrachtwagen ritten doen. Hij zet overdag alles klaar voor de vrachtwagen chauffeurs die dat in de nacht afhalen. Hij kan dus op de fiets naar zijn werk.
Vandaag nog steeds super mooi weer , rondom 3 kwamen wolken binnen gedreven.
Bij de oogarts ging het wel allemaal snel achter elkaar maar al met al wel een tijdje bezig. Bij Jan is alles goed bij mij niet. Ik mag over 3 maanden weer. ik heb grauwe staar en moet uiteindelijk een operatie- Dan zijn we naar huis gereden.Onderweg bij de McD eten meegenomen want het was al middagtijd voorbij. Dan samen gegeten.
Meli kwam ook al van haar werk thuis en ze zouden de kinderen gaan halen.
Later ben ik koffie gaan drinken bij hen. Sabrina wordt al een echte meid en praat steeds beter.Meli ging Theresa naar de Taekwondo brengen . Dan kwam Berni van het Rote Kreuz koffiedrinken en had voor beide meiden een zak met milka paashazen. Ik ben naar boven gegaan.
Zo blij dat ik de kinderen weer gezien heb.

Fijn die nieuwe baan van Jannick scheelt weer benzine als hij daar met de fiets naar toe kan Hier bij ons kost E10 2,20 en E5 2,30 gewoon niet leuk meer.

Liduina 2022-03-05 00:28:07

Voor Jannick veel plezier bij zijn nieuwe baan

Erna 2022-03-05 08:34:57

Fijn dat de kogel door de kerk is. Jannick gefeliciteerd met je nieuwe baan. Wat een luxe, zo dichtbij huis! 👍🏻