Rommeldag

Vanmorgen om 7 uur wakker van de wekker , bleef even op mijn gemak wakker worden. Dan ineens maar ik heb de wekker niet gezet om te ontbijten maar omdat Barbara vroeg langs komt. Dus snel aangekleed, tafel gedekt en Jannick gaan halen. Die was wel wakker en zat met Sabrina in bed te kijken althand Sabrina keek en Jannick keek achter zijn oogleden. Dus hem gezegd je moet opschieten want Barbara komt voorbij. Met zijn allen aan tafel en iedereen aangekleed. We waren al klaar met ontbijten toen Barbara kwam. Dus ik loop naar beneden staat ze helemaal bleek bij de motor van Jannick want ze had haar auto er tegen aan gereden. Dus wij naar boven en Jannick moest van haar even kijken. Maar Jannick had niets aan de motor maar Barbara wel doordat de kentekenplaat uit de houder was geschoten en de punt daarvan een kras in hara auto gemaakt. Jannick heeft geprobeerd haar gerust te stellen dat hij echt niets aan de motor heeft. Dan even gepraat en ging ze met Jannick naar zijn agamen en hij haar heeft laten zien hoe hij ze voert en wat ze eten. Dan nog even boven bij mij met zijn allen koffie gedronken.
Ze was helemaal verwonderd over de ontwikkeling die Sabrina heeft doorgemaakt. Door de Corona hebben we ons dus al heel lang niet gezien . Ze had Sabrina nog gezien vlak voor haar operatie. Dus ja dan is het verschil supergroot. Ik ben heel erg blij met Barbara want ze is een erg lieve vrouw die erg goed voor onze dieren zorgt.
Dus dat deel vakantie is ook geregeld. Langzaam aan zijn we er klaar voor. Ook al duurt het nog 3,5 week voor ons en 4,5 week voor Jannick.
Nu kwart over 10 en de rust is weergekeerd.
Nog even gevraagd aan Jannick of de kinderen zaterdag dan op tijd komen. Want zaterdag is de gemeente familiedag en wij willen er met de kinderen met zijn allen heen. We hebben Theresa beloofd dat ze mag kletteren bij de Alpenverein en het hele gebeuren begint om 14 uur. Nu brengt ze de kinderen met tegen stribbelen vroeg.
Het is akelig warm, bewolkt en een soort stilte voor de storm?
Middageten gemaakt rucolastamppot met biefburgers, Samen met Jan gegeten. Een poosje op bed gelegen om mijn voet rust te geven, Dan samen met Jan het kinderbad buiten geleegd en te drogen gehangen.
Nu weer even zitten, de zon is nog door gekomen en is het vies warm.