nog voldoende mooi weer

Slovenië, Čatež ob Savi

Werden wakker en het was zeer veel bewolking en erg heiig, niet koud of zo. Eerst even boodschappen doen en brood halen. Op de terug weg belde Jannick of wij in de morgen zwemmen gingen . Stond wel op het programma maar omdat het zo heiig was schuiven we het op naar later. Toen zij uit het hotel kwamen hebben we ze met onze pas op het terrein gelaten en konden we koffie drinken. Ze hadden lekkere chocolade schnitten erbij. Om 11 uur de gasbbq aan en alles klaar gaan zetten. We hebben lekker gegeten en veel over. Dan was het voor ons afscheid nemen en Theresa moest heel hard huilen toen Mama en Papa weg reden maar naar huis wilde ze ook niet. na tweeen werd het toch weer helder en blauwe lucht en Theresa moest en zou buiten zwemmen. Oke dan en eerst een rondje in de bandjes drijven. Dan toch echt naar dieper water want als wij nat erboven uit steken is het fris met de wind. In diep water zijn we allemaal onder en dat was heerlijk warm. Gelijk bij het uit het bad komen lagen onze spullen dus snel handdoek om en natte dingen van Theresa uit en droog aan. Ik laat mijn badpak onder mijn jurk zakken en heb het dan niet koud met alleen de onderkant aan.
Ze had nog een poosje in het kleine bad gespeeld naast de tent . Maar was erg moe en vroeg om een dvd te kijken . Dat mocht is de eerste keer sinds we hier zijn en we hebben geen tv. Op haar bandstoeltje lag ze te genieten. Weer een dag voorbij en vandaag toch nog dikke in de twintig graden maar koeler door de wind.