Dag 14 mooi weer

Ik sliep goed in maar om half 5 klaar wakker, Jan was erg onrustig en ik viel niet in slaap. Dan maar wat tv kijken en dan lig ik dus wel half voor Pampus.
Dan ging de telefoon en was het Jannick die aan het inkopen was en dan belt hij om iets te vragen als hij iets niet kan vinden of als hij denkt wat is het goede. Even later ging weer de telefoon en daarna wilde ik gaan douchen dus telefoon maar mee. En ja hoor daar was hij weer.
Later kwam hij de boodschappen brengen en het was allemaal ok. Je moet tevreden zijn met wat er is.
Gelijk zijn geld overgemaakt wat een gemak zo.
Ze lieten de kinders bij ons want ze gingen wat doen iets met naambordjes bij de deurbel . Dan maar met Theresa geprobeerd om Squla te doen. We werden steeds verbroken, of Squla gooit ons er uit of het internet viel weg beide erg vervelend. Ook met mijn spelletje doen . Dan moesten ze naar beneden om te eten.

Vandaag is het de verjaardag van mijn moeder, vergeten nee nooit.

Liduina hoop dat je snel opknapt en dat het niet erger wordt. Er valt niet mee te spotten. Heb je het op je werk opgelopen?

Het is super zonnig weer maar helaas toch weer wind. Maar wel de deur open en wat in de zon zitten. Een beetje genieten moeten we ervan want morgen alweer minder en vanaf maandag trekt de kou weer binnen met sneeuw tot in de dalen wordt gezegd.
Middageten , lekker Turks Fladenbrot met tomatensoep. Zit wel gelijk bomvol want het is een flinke bak soep en ik had er ook een restantje room in gedaan dus ook machtig.
De rest van het Fladenbrot is voor vanavond. Ik heb een stuk Weinkase uit de vriezer gehaald. Knabbernossi is er ook nog.
Vanmiddag een stuk eigen gemaakte Topfentorte uit de vriezer dus ik kan niet zeggen dat we te kort hebben. WE moeten morgen ook een stuk eten want er zaten 4 stukken aan elkaar en ik kreeg ze niet van elkaar.
Genieten zo lang het kan dus zo lang mogelijk de deur open gehouden. Een heerlijke tv avond en morgen weer een dag.