Humeurig

Vanmorgen schrok ik wakker badend in het licht en ik shit verslapen. Maar nee Jan had gisteravond de gordijnen niet dicht gedaan en het was half 6 . Dus toch nog proberen wat te slapen en dat lukte. Dan opnieuw wakker worden en dus de wekker niet gehoord en een uur te laat wakker. Ik heb een hekel aan haasten en wil alles op mijn gemak doen dat lukte dus niet. na het ontbijt en een koffie op weg naar Christine. We hebben ons ook nog gezellig onderhouden. Dan Jan gebeld dat hij mij kon halen en samen naar huis.
Dan heb ik eerst gedoucht en dan eten gemaakt en samen met Jan gegten. Na het middageten even naar de Mez met Jan om de schoolfotos van Theresa af te drukken. Dan bij de NKD een rok, en 2 truien voor de winter meegenomen in de uitverkoop voor 1,69 Euro per stuk. Het was zonniger en warmer dan gisteren , 27 graden was best warm.
Ondertussen een mailtje gekregen dat de order gestorneerd was van mijn bestelde gaskartouche dus er blijft niets anders over dan die dure kleintjes kopen. We kunnen ook de BBQ voor houtskool die er bij is gebruiken. Ik vind het gewoon prettig om onze eigen gasbbq te gebruiken. Uit is uit. Beter regelbaar. Maar we hebben alsnog die mogelijkheid. Er is vanaf Amadeus een weg gegraven naar ons straatje. De hele wijk die daar achter ligt moet nu via ons straatje inclusief bouwverkeer want de brag die daar naar toe was wordt vervangen.
We moeten eerst op de weg gaan staan en dan kan bv Jan uit rijden want dat verkeer vanaf Amadeus zien we niet aankomen. Het had toch netjes geweest als de bewoners daar iets van hadden gekregen. Voor elke poep en zucht krijg je een papier van de gemeente maar over dit dus niet. Officieel mag het niet eens want er is geen recht van overpad en nu gewoon een straat erop aan sluiten.
Tja de dag gaat ten einde en hopelijk heb ik morgen een beter humeur.

Dat is goed koop shoppen dat gaat je bij ons niet lukken😀

Erna 2022-07-06 19:21:47

Wat voor een vullingen hebben jullie precies nodig. Kan ik ze niet hier krijgen en opsturen?