Maastricht

Nederland, Arcen

Maandag
De dag begon al vroeg voor ons want Jannick wilde vroeg gaan lopen. Dus toen hij de deur uit was ben ik maar gaan douchen. Het was al heet en Jannick kwam al doorweekt terug.
We zijn voor het ontbijt samen nog wat rond gelopen en dan om 8 uur ontbijt.
Na het ontbijt zijn we naar Maastricht gereden en onderweg gebeurde er vlak voor ons een ongeluk.
Waren verschillende auto`s bij betrokken en de man van een busje moest eruit gezaagd worden. Ik wil nooit kijken maar kijk toch en dan blijft het beeld van het slachtoffer nog lang in mijn kop.
Wij kwamen goed aan en hebben eerst een beetje rond gestapt in Maastricht en later op het Vrijthof op een terras gezeten, er speelde een bigband van een hogeschool . Nog wat winkels gekeken maar het was ons te warm en te druk en zijn in de auto gestapt om terug te gaan. Kwamen we bij Roermond langs de outlet en zijn daar toen gestopt. Het is van dezelfde als in Salzburg alleen vele malen groter. Echt de moeite waard om daar te kijken. Dan terug naar het hotel. We dachten te kunnen eten maar ons hotel was de keuken op maandag dicht en van de rest ook zelfs de friettent was dicht. We konden alleen in Alt Arcen eten aan de Maas dus dat dan maar gedaan. Wel heerlijk terras aan de maas en nog steeds snikheet. Echt lekker gegeten. Dan een ijsje gehaald en terug.

29 juni 2011 00:24 | Door: Christina Hoe is bij jullie het zware onweer gevallen,Nicolette en Jannick? 28 juni was het bij ons 34 C, maar na 21.00 uur begon bij ons de onweer met zware windstoten,in huis is het nog steeds 28 C,maar buiten blijven de flitsen doorgaan,de hele nacht. Ook buiten is het nog steeds heel warm,bijna niet om in te slapen. Hoop dat jullie toch, ondanks het weer, een paar hele fijne dagen zullen hebben. groetjes klein huisje aan de Zee