Gelukkig beter weer dan gisteren

Na een behoorlijke nachtvorst een redelijke dag met af en toe lichte sneeuwval.
Zelfs heel af en toe een flauw zonnetje. Vanmorgen stond in het teken voor Jan om het laatste deel uit de vloer te snijden en hakken. Gisteren is er iemand van het installatie bedrijf geweet en heeft afgetekend wat er nog uit moet. Volgende week komen ze dan het leidingenwerk doen en dan kunnen we hopelijk gaan opbouwen.
Vanmorgen eerst even snel onder de douche beneden en mijn haren gewassen.
Wachten tot Jan klaar was en dan eten en daarna schoonmaken. Stofzuigen deed Jan en ik alles dweilen. De vloeren zijn schoon maar verder ook niets. Heeft ook geen zin. Om het stof overal af te halen. Beetje met de stofzuiger langs en meer niet.
Morgen zijn we 17 jaar getrouwd en 27 jaar samen. Een beetje feest dus.
Ingrid kwam een koffie drinken en toen ze weer ging kwamen Trixi en Dominiek. Jan ging ook net de deur uit naar zijn werk.
Theresa had zich al helemaal verheugd en ze kunnen het samen best vinden. Ze waren met de verkleedkleren en Trixi vroeg aan Theresa wat ben jij? Ik ben moeder en Theresa zei ook gelijk dat Dominiek vader was. Even laten strijd in de Ehe maar het werd beslecht met elkaar een handje geven.
Dominiek wilde niet naar huis maar moest toch. Als het goed is komt hij dan op 5 mei de hele dag.
Theresa zit nu even rustig een leer dvd te kijken en ik heb haar laten zien op welke knop ze moet drukken op de afstand bediening om de dingen te doen of antwoord te geven. Ondertussen een waterijsje, die heeft ze wel verdiend want ze wilde haar oogpleister niet meer op maar toch de tijd vol gemaakt.
Ze eet al 2 dagen bij mij mijn aardbeien weg, ik had een kistje met Spaanse erg lekker en zoet van zichzelf.
En nu zit ze ook nog aan de pizza die ik voor Jan had gemaakt. Maar ze zal zo wel verdwijnen want Oma wil iets op tv kijken.