Last van taarteneters

Montag 25.Mai
Wouw zag zo waar de zon tussendoor even, was in de morgen 17 graden maar in de middag warm genoeg om op het balkon te zitten.
We waren laat opgestaan, 10 uur is echt laat voor ons. Ik was al vroeg wakker maar een poos gelezen en dan koud geworden onder de dekens gekropen en weer in slaap gevallen. Dus laat ontbijt, laat middageten en vanavond laat avondeten. Eten was snel klaar voor Jan de overgebleven broccoli met kaassaus en voor mij de laatste salade daarbij lekker Kartoffelpilzstrüdel.
Lekker Apfeltorte als toetje en zelfs nog een toefje slagroom. Dan kwam Jannick vragen of Jan kon helpen met planken aan de wand in de badkamer. Ze hebben nu toch de wasmachine in de badkamer aangesloten en dan nu de planken erboven. Daarna hebben ze samen mijn balkon eethoekje in elkaar gezet. Ik had kussentjes meegenomen en die kunnen , dus nog wat bij kopen . We hebben er ook al koffie gedronken. Helemaal blij mee laat nu de zon maar komen. Ingrid moest weer gaan werken en vandaag van 15 tot 21 uur. Ze had een mooie caketaart gemaakt en Jan en Jannick die bezig waren aan de planken hoorden haar helemaal uit haar dak gaan. Bleek Theresa 2 grote stukken uit de taart te hebben gegeten. Op een trapje aan het aanrecht. Tja kinderen en katten.
Eind van de middag vroeg Jannick gaan we Pizza halen en ok Jan met hem mee om Pizza te gaan halen. Daar kaant Theresa ook lekker van mee.
Kreeg nog fotos van Diane van de vakantie.