Week begonnen en het slechte weer ook .

Vanmorgen om half 6 wakker en ik hoorde Sabrina beneden. Nog een half uurtje gedommeld en dan toch maar wat ontbijt tv. Om kwart voor 7 opgestaan en me aangekleed. Tegen half 8 was de moeder daar met de papieren , snel ingevuld en dan ging ze snel op weg om ze in te leveren bij het AMS en dan naar haar werk. Ze werkt bij Skischule Amadeus en moet nu elke dag kettingen leggen om boven te komen.
Ingrid kwam ook boven en we zaten dus al vroeg aan de koffie terwijl Sabrina zich vermaakte. Ondertussen had ze een banaan op tafel gezien en die at ze even snel weg. Jannick hoefde niet vroeg te beginnen dus die heeft Theresa naar de Kiga gebracht. Hij zou eigenlijk deze week vrij hebben maar heeft de dienst van een collega van deze week over genomen. Daarom nu op de kanaalwagen.
Dan waren Jan en ik al om 9 uur op weg naar de Spar. Eindelijk de dingen kopen die ik voor oud en nieuw al wilde kopen maar ze tot buiten in de rij stonden. Het waren van die dingen die niet direct nodig waren maar nu ondertussen wel, vaatwasblokjes, wc papier , punaises en zo. En dan ook het Stickermaniabuch voor Theresa meegenomen met haar Agentenpass. Plaatjes sparen doet ze altijd bij Oma. Ingrid had al 1 zakje aangeleverd en ik had er vandaag 2. Kan ze dan vanmiddag open maken en plakken. Meestal krijgen we die boeken niet vol maar ze is er heel zuinig op en speelt er toch elke keer weer mee. Dus het is het wel waard 2,50 Euro voor een boek en de Pass. Vind het wel belachelijk dat je beide apart moet kopen terwijl je het boek niet kan gebruiken zonder de Pass. Verkoop het dan samen ineen.
Ingrid moest met Theresa naar Schladming naar de tandarts. Jannick kwam met Sabrina bij ons boven en koffie drinken tot ze terug kwamen. Sabrina speelt lekker , ze heeft momenteel belangstelling voor telefoons en afstandbedieningen. Ik had nog een oude waar Theresa altijd mee speelde dus aan haar gegeven en toen vond ik ook nog de Ernie telefoon. Ik doe hem open en druk op een knopje om hem aan te zetten. Dan is hij later uit en dan weet ze nog precies welke toets ze moet hebben en als ik naar de telefoon vraag haalt ze hem.
Ondertussen iedereen thuis en naar beneden. Ik ben hodsmoe van de pijn in mijn schouder.
Het weer is bar en boos slecht harde wind en weer sneeuwval er wordt weer een meter verwacht. Morgen moet Jan naar de Dopplerklinik in Salzburg, we zien morgenochtend wel. Vanavond heeft Ingrid ouderavond voor de Vorschulekinder.