We genieten

Vanmorgen vroeg wakker en wat tv kijken. Dan kwam Jannick boven met mijn schoenen. Christine had ze voorbij gebracht. Jannick rijdt vandaag taxi ze hebben heel veel ritten tussen Salzburg en Schladming (15) Vakantiegangers wegbrengen en ophalen van het vliegveld. Dus hij is vandaag bezig. Ik had gisteren 2 wassen dus vandaag niets. Ik kon dus luieren. Middageten gemaakt en met Jan gegeten. Dan heb ik ontbijtmuffins gemaakt. Ik heb ze geproefd en bijzonder lkker. Jan laten proeven en die vindt het ook lekker. Van muesli, noten, appel, cranberrys wortel en zelfrijzend meel , bakpoeder lichte basterd en kaneel en amandelmelk pindakaas en zonnebloemolie.
Daarna de keuken opgeruimd en de vaatwasser leeggemaakt en weer gevuld. Ik maak altijd zooi als ik aan het bakken ben.
Ondertussen alweer 4 uur en het was ipv slecht weer en zeer warme mooie zonnige dag.
Ingrid had gisteren gezegd dat ze niet naar de optocht in Liezen wilde gaan om het slechte weer maar je had vandaag ook op het terras kunnen zitten.
Als de kinderen hier waren geweest waren we in de morgen naar de kinderpiste gegaan en hadden we ook een slee versierd en dan in de middag naar Liezen voor de optocht daar.
Ik heb Apfelstrüdel gebakken lekker met vanillesaus. Dus genieten doen wij wel.

Hoi, wat ben jij een keuken prinses 👸 klinkt lekker allemaal.