Een rustige dag

Vanmorgen ergens rondom 7 uur wakker, lekker blijven liggen en tv kijken. Dat heb ik volgehouden tot half 10 . Dan toch maar douchen ontbijten bed afhalen en wasmachine aan. De ochtend schoot dan al op. Het eten had ik gisteravond al gemaakt toen moest ik mijn frutrsties kwijt raken.
Ik geef het op om Ingrid ook nog maar een greintje vestand bij te brengen wat sport inhoud. Theresa zou vandaag training met de Skiclub op de Planai hebben . Ze heeft daar nog nooit een training gedaan en morgen heeft ze een wedstrijd maar dan op de Galsterberg. Theresa mag vandaag niet, het zou koud worden en winderig, Theresa is moe en in het weekend is het waanzinnig druk allemaal beweegredenen die Ingrid aan geeft om Theresa thuis te houden. Als Theresa in een voetbalelftal zou zitten dan zou ze ook rustig Theresa thuis houden dan staan daar 10 man te wachten. Het is geen sport wat Theresa doet maar hobby. Ze snapt niet dat ze alle kansen voor Theresa hier mee op de schroot gooit, de kansen van Theresa verkleind om een wedstrijd te winnen of de kansen op doorstroming naar een betere groep nihil maakt. Theresa heeft eindelijk haar plekje veroverd , doet het goed dus ik heb frust. Ingrid doet niet aan sport ook nooit gedaan en houdt er ook niet van.
Maar goed zij gingen vandaag een gezellig dagje naar de Ikea in Salzburg en wij waren heerlijk samen thuis in alle rust.
Het was de hele dag zwaar bewolkt en in de vroege morgen lichte sneeuwval . Geen wind gehad en ook geen slecht weer of het druk op de Planai was zou ik niet weten. Maar morgen heeft Theresa wedstrijd en Jannick weer geen kaart dus mag ik met Theresa mee want ik heb een Abo.