sponsor verlenging, huldiging dus weekje Holland

Nederland, Waddinxveen

De 23e ben ik samen met mijn moeder naar Nederland vertrokken. We logeerden bij de familie de Wit waar we zo als altijd vorstelijk ontvangen werden. Astrid heeft nu al een eigen kamer voor ons gemaakt. Met bedlampje voor mijn moeder!

Veel mensen gezien Ik ben bij Joyce in Schagen geweest terwijl mijn moeder bij een vriendin in Akersloot was. Samen in Alkmaar gegeten. Op de terug weg langs Heemskerk gegaan en daar ook familie bezocht.
We waren al eerder bij Kirsten en Bianca geweest.(mijn zussen)

Ik had mijn racefiets meegenomen en heb mijn eerste trainingen op de racefiets gedaan. Het was de hele week mooi weer alleen zaterdags toen ik op de fiets naar Bergschenhoek ging regende het erg hard, de fiets kon ook met Martin mee terug maar ik was toch al nat dus ben ik ook terug gaan fietsen.

Zondags was de opening van het zomerseizoen bij de langlauf vereniging Gouda en de huldiging van de NK kampioenen van de LLV Gouda.
Anja mocht als oud Kampioen ons huldigen. De dames kregen een zilver kettinkje met een langlaufertje als hanger en ik een cadeaubon van Vasasport.We kregen van Anja allemaal een ei met een toekan erin, omdat we allemaal nog maar net uit het ei zijn en nog kunnen groeien. We kunnen het als mascotte gebruiken.
Ik werd ook nog even in het zonnetje gezet met mijn Skadiloppet prestatie in Bodenmais met mijn 2.13 op de 42 km klassiek. Ik was 91e in het klassement en 3e bij de junioren.
Tot mijn grote vreugde kwamen Bianca (mijn zus) Peter haar man en Nina hun dochter en mijn broer Dennis ook daar voorbij. Ik ben dus na afloop met Dennis nog even een terrasje gaan pikken.
Je kon ook skiken, rolskien of nordic walking proberen. Eerst zou ik gaan skiken maar Tomas was helemaal uit Groningen gekomen en die heb ik leren rolskien. Skiken kon hij al.
Ook dat was uiteraard leuk.

Anja had goed nieuws , de Ramsau marathon telt toch mee voor de marathoncup en daardoor heb ik nu wel 3 marathons gelopen. Ik weet nog niet waar ik ben geeindigd maar vast wel voorin.

Dinsdag was voor mij een belangrijke dag. Ik ging bij mijn sponsor IMATECH in Hellevoetsluis voorbij. Ik ben hun heel dankbaar voor de sponsoring van het afgelopen jaar en nog blijer met de toezegging dat zij mij komende jaar weer willen sponsoren. In tijden van crisis , een hele fijne toezegging.
Ik heb het afgelopen seizoen veel wedstrijden moeten laten lopen omdat ik het geld er niet voor had en ze gewoon buiten mijn mogelijkheden lagen. Dus elke sponsoring is voor mij welkom, het is fijn als mensen in je geloven.
Ik kan dus altijd nieuwe sponsoren gebruiken, mensen die me eenmalig iets willen sponsoren of mensen die me langer willen sponsoren. Ik ben dankbaar voor wat dan ook.

Ik had in Hellevoetsluis bij een hele grote fietsenhandel met een grote collectie fietsschoenen, schoenen gezien. Later zijn we terug gegaan en heb ik nieuwe schoenen gekocht. Het zijn mountainbike schoenen want daarmee kan ik ook op mijn racefiets. Dat scheelt een paar schoenen. Ik heb dus ´s avonds gelijk mijn fiets training met mijn nieuwe schoenen gedaan. En ik ben meer dan tevreden ermee. Ik trok mijn oude schoenen vooral met mountainbiken los. Ze zitten met klittenband vast, nu heb ik ook klittenband maar ook een schnal en in het klittenband zitten kunststof tandjes die in elkaar grijpen.

Woensdagmorgen om 5 uur op en om 6.10 vertrokken we. Een voorspoedige reis.
Een keertje een poosje geslapen en nog een paar stops en rond 18.30 thuis.

Trudie ik heb onderweg naar Oostenrijk in de auto genoten van mijn rose koeken. Vast niet gezond maar wel heel erg lekker.

Ik was blij mijn bed te zien.
Jannick

april 2011 06:45 | Door: scarlétt, je nichtje T'was leuk om elkaar weer even te hebben gezien/gesproken! Zoals je denk ik al vernomen hebt ; Chér die heeft zoiezo al plannen om naar je toe te komen enzó.. En naja ik heb atm géén geld.. Dus ik moet nog maar afwachten.. Stel ; ik heb wel geld , kom ik wellicht die kant op met m'n vriend; Delano , Die je ook hebt ontmoet..(: Maar dat hoor je allemaal nog!(; Ik hou je op de hoogte.. Btw , Ben je nog wel eens op Skype , MSN , Hyves of Facebook? Want op die manieren is het makkelijk(er) om contact te houden..! Naja we horen van elkaar! x x x x Groetjes uit het koude regenachtige Nederland , Scarlétt Je Nichtjé & Vriend: Delano Uit Heemskerk.

molenaar.ruesink 2017-05-09 12:06:27

1 april 2011 08:56 | Door: Bianca YO! T was fijn je gezien te hebben!! Leuke foto's!!! Dikke kussss