Alweer storm

Oostenrijk, Kleinsölk

Vrijdag 8 april
Het heeft heel erg gestormt vannacht en het is nog steeds niet over. De temperaturen zijn hoog maar we hebben er niets aan want je waait blind buiten. Er is veel schade .
Annemarieke het ziet er toch echt slecht uit als je met pasen wil skien. De meeste skigebieden zijn al dicht en of het hier op de Planai of Haus nog gaat tegen die tijd misschien alleen helemaal boven want tot in het dal wordt denk ik wel moeilijk. Het kan nu nog wel maar we hebben de meters dikke laag tot een mieserig dun laagje zien worden afgelopen week. In de nieuwsbrief van de NSV staat dat er in Tirol tot april/mei geskied kan worden maar ook daar is al heel veel dicht. Het seizoen is te vroeg afgelopen en er wordt een dikke minus aan gasten verwacht vooral omdat er met pasen de gasten weg blijven.

Jan is werken en ik zit me te vervelen want ik heb nergens zin in. Een baaldag dus. Had zo wie zo mijn dag niet liet met koken een compleet volle pepermolen (die uit elkaar viel) in het eten vallen en ook de keuken lag vol, Jan was net klaar met stofzuigen.
Zo veel als mogelijk eruit geschept maar we hadden een pittig bijgerecht bij de hufsteaks. Het smaakte niet onaardig. Dan de keuken opnieuw gestofzuigd.

Jannick belde om te zeggen dat hij maandag kan komen proefwerken bij McD.
Als hij het wat vind kan hij in de weekenden werken. In principe vrijdag, zaterdag en zondag van 16 tot 00.30.