Het mooie weer voorbij

Vanmorgen werd ik wakker van Jan en ik vroeg hoe laat het was, toch al 8 uur. Ik ben eruit gegaan en ik ben sjacherijnig want voor mij geen koffie. Mijn volautomaat is kapot. Ik kan melk opschuimen maar geen koffie maken dan komt er geen water. Dus maandag kijken of er ergens een service centrum is voor Delonghi.
Eerst mijn vaatwasser, dan beide pc´s en nu mijn koffie volautomaat. Even geen geld voor een andere mijn vakantiegeld gaat naar een pc. Ik kan niet zonder en waar ik nu mee werk kan elk moment uitgaan , beeldscherm los van de pc aan een kant. En een hele hoek van de afdekking eruit. Reparatie is zo duur dat je dan beter een nieuwe kan kopen, de andere pc is goed maar geen voeding te koop ervoor en dat voor een HP en het was met 800 Euro ook niet de goedkoopste. Ik heb nu een redelijk goedkope gevonden maar altijd nog 400 Euro.
Onder de douche gegaan en dan maar ontbijten zonder mijn koffie.
Het is vrij warm maar het waait echt heel hard maar de wind is niet koud. In de loop van de morgen kwam er ook zon tussen de bewolking door.
Jannick kwam met de meiden ging zitten en riep koffieeeeeeeeeeee en ik helaas, hij naar de keuken komt even later met koffie terug en ik huuuuuuu. Geen idee ik heb het apparaat gereinigd uit elkaar gehad maar al sinds gisteren geen koffie. Nou hhad k hem wel op zijn kop gehad om te kijken of je ergens wat kan zien maar alles is dicht. Hij haalt het water reservoir er uit doet het weer erin en zie koffie. Tja ik ben al lang blij dat ik koffie kan drinken.
Eten gemaakt omdat Jannick Paksoi gescoord had voor mij heb ik daarmee bami gemaakt. Lekker eitje bij gebakken wat augurkjes en sambal. Nog over voor morgen dus dan weer eitje erbij en klaar ben ik dan weer. We hebben wel een poos op het balkon gezeten maar eten toch maar niet. Heerlijk de deur open en de wind blaast door het huis . Toen we op het balkon zaten deed het denken alsof we aan het strand waren met die wind.
In de middag weer gerpobeerd om maskers te naaien verschillende modellen geprobeerd . Het ziet er op het filmpje heel simpel uit maar ik ben er absoluut te dom voor. Mijn naaimachine staakt als er meer dan 3 laagjes zijn dus dat helpt ook niet echt. Dan in de middag komt er op Facebook een mevrouw voorbij die zegt maskers te maken zonder naaien uit een t- shirt. Ik goed gekeken , een oud t-shirt gepakt en zie die zitten goed zien er misschien niet super uit maar het werkt voor mij wel. Ik vond 1 laagje te dun dus ook de achterkant zo geknipt en over elkaar op gedaan en ook dan blijft het super zitten. Klaar ben ik en deze houden we erin vast nog wel ergens oude t-shirts.
Dan kan ik volgende week zelf eens naar buiten en hopelijk ook inkopen doen.

Laat ff een foto zien van jullie t-shirt maskers ?!