Een droevige dag

Oostenrijk, Kleinsölk

Donderdag

Lieve Diana, Remco , Jordy en Jamilla we zijn vandaag in gedachten bij jullie.

Het sneeuwt nog steeds maar niet meer zo hevig en het blijft bij ons niet echt meer liggen, de grens van het blijven liggen is net boven ons en dan in de loop van de dag gaat de grens naar boven en dan zakt het weer naar beneden. Boven is behoorlijk sneeuw gevallen dus goed nieuws voor wie met pasen wil skien.
Het is ook minder koud. Iets vorst en overdag tot 9 graden.
Boek ik een weekje vakantie komt Andreas Cabalier zo wat om de hoek op treden in die week. Dat is balen want ik had graag zijn optreden gezien. Maar ja je kan niet alles hebben.

Op 30 april gaan we naar Weinitzen bij Graz om Koninginnedag te vieren. Er is een echte vrijmarkt dus het lijkt ons erg leuk. Jan had eigenlijk zijn eerste loop maar hij heeft nog niet echt getraind .

Bedankt Danielle voor de uitnodiging , we hebben ons bij het consulaat gemeld.
Ook een keertje koffie drinken in Liezen vind ik tof. Laat me maar horen wanneer jij kan en als ik in de buurt kom laat ik het ook horen.

15 april 2011 22:12 | Door: Annemarieke Hoi Nicolette, wat lekker voor jullie!!! Geniet ervan want Venetië is zo mooi. Heel veel glaskunstenaars. ;-) Lex en Dewi kunnen al bijna niet meer wachten tot donderdag. De vooruitzichten zijn, muv vrijdag, super. Heb je nog iets nodig vanuit Nederland? LG, A.

molenaar.ruesink 2017-05-05 20:19:22

16 april 2011 16:59 | Door: Bianca Hoi Hoi! Wat heerlijk zeg een weekje ertussen uit in mooi Venetie!!! tenminste dat denk ik haha ben er nog nooit geweest! Geniet ervan! Kusss