36 weken

Oostenrijk, Kleinsölk

36 weken !
De tijd gaat opschieten nog even volhouden.
Jannick

Donderdag 13 September
Schaffst du im September nichts in den Keller, blickst du im Winter auf leere Teller.
Ik werd wakker om 7 uur snel even naar het toilet helemaal koud geworden weer terug naar bed en we kwamen er om half 11 uit. Met ontbijtkoekjes ontbeten en we besloten maar richting Udine te gaan want we hadden het koud. Daar kwamen we aan en bleek alles dicht te zijn tot half 4 en overal waren ze feesttenten aan het opbouwen. We hebben rondgekeken en zijn gaan lunchen, Jan overbakken pasta en ik een schotel van roastbief, salade, tomaten en kaas. Het is een mooi stadje maar doordat alles volgebouwd is met tenten zie je er weinig van. De bergen die we kunnen zien waren tot gisteren groen en nu ligt er sneeuw op. Jannick belde dat bij ons ook sneeuwt en de Sölkpas dicht is. Hoop dat het niet te erg wordt want als het morgen hier nog steeds slecht is ga ik in de loop van de dag naar huis maar we rijden op zomerbanden en hebben geen kettingen bij ons.