Thuis

Oostenrijk, Feldkirchen in Kärnten

Vanmorgen waren we allemaal vroeg wakker. Opgestaan en gaan opruimen. Ik had besloten om in de middag af te reizen ipv morgenochtend. Nu hadden we alle tijd aan ons zelf. Dus eerst de slaaptenten leeg gemaakt en alles wat er in te pakken viel gesorteerd inpakken. Dan middageten en de laatste afwas doen. Auto was helemaal ingepakt en aangezien we voor 13 uur door de slagboom moesten zijn anders moesten we tot 15 uur wachten. We waren toch helemaal klaar dus dan maar helemaal op weg. Weer een prachtige route en we kwamen bij Murau uit. Vandaar naar de Sölkpass en dan erover naar huis. Het is aan de Steiermark kant duidelijk meer herfst. Het was nog steeds zonnig en zeer warm. Geen normale temperaturen voor September maar wij waren er wel erg blij mee.
Jannick belde en vroeg hu komen jullie al naar huis (ik had een smsje gestuurd). Ik had tot morgen geboekt maar dan moet je om 10 uur eruit zijn en is het haasten. Nu gewoon alles op ons gemak. Als einde van onze vakantie hebben we pizzas gehaald en die lieten we ons smaken. Jannick en Meli zijn hard aan het werk om het kelderdeel leeg te ruimen wat de kamer voor Theresa moet worden. Dus tja er staat behoorlijk wat rotzooi. Jannick was van de week bij Trautenfels met Julian gaan vissen. Ze hadden Bachforellen, regenboogforellen en een saibling. Julian had ze schoongemaakt. En die kwam vanavond want de vissen gingen op de gril.
Dus de meiden zijn nog bij ons en morgen ook de hele dag want Jannick en Meli doen morgen RK dienst. Heerlijk om weer thuis te zijn. DE 2e was zit in de machine nog enige te gaan. Alles is uitgepakt en alles wat schoon is ook al in de kasten.

Weer welkom thuis allemaal en samen nog een prettig weekend gewenst

Christina 2023-09-08 05:14:18

Jullie kunnen, ondanks de nattigheid in het begin, terug kijken op een heerlijke vakantie. Super!