Drie koningen

Vanmorgen pas laat wakker en Jan gevraagd om de katten eten te geven. Dan om half 10 ben ik tv gaan kijken. Dus pas om half 11 opgestaan. Soms heb je dat gewoon nodig. Na het douchen aan Jan gevraagd of hij wilde opstaan. Het was ondertussen 11 uur.
Voor het weer hoeven we niet op te staan. Het is 2 graden en zeikweer. Maar er komt kou aan en sneeuw. Dus Erna geef de hoop nog niet op.
Koken is vandaag niet veel werk , we eten hetzelfde als gisteren gevulde tacos. Dus ik heb alle tijd aan mezelf. Straks wel een was doen en de zo voorbij komende dingen. Maar uitsloven wordt het niet. Wel straks naar het vakantiehuis om te controleren en alvast te beginnen nu ligt er nog geen sneeuw . Want we zijn de vorige keer nog niet vergeten .
Het sneeuwde ondertussen maar nog natte sneeuw. We gingen op weg naar het huis en dat ging allemaal nog prima al bleef al her en der sneeuw liggen.
De gasten hadden 20 Euro fooi voor ons achtergelaten dat was een verrassing. Onze kettingen waren 50 Euro dus dan hebben we een deel terug.
Met het huis zijn we klaar alleen de was nog niet. Een deel mee naar huis genomen. Nog een was thuis van mezelf gedaan. Morgen de was van hen doen. Ik wil morgen ook boodschappen doen dan op de heenweg de was uit de droger en de was uit de machine in de droger. Dan op de terugweg de was uit de droger plukken en alles even opruimen. Thuisgekomen warm gegeten het ging al naar 3 uur. Onze rust genomen . De medicijnen voor Jan en mezelf uitgezet. Dan een poosje bij Jannick gezeten en wat gepraat. Meliwas naar het JRK. Jan had ergens zijn been aan open gehaald en dus een broek en sokken doorweekt van het bloed. Hij weet zelf niet waar aan. Dus alles in gesproeid en later met koud water gespoeld maar het ziet er nog niet uit. Dan zo maar allemaal wassen. Hij had gisteren ook al een broek onder het bloed zitten. Dus als je denkt hoe komt ze aan al die wassen. Als Theresa en Sabrina hier zijn douchen ze vaak bij mij en ze kleden zich in ieder geval ook voor het naar bed gaan. Behalve handdoeken doen ze ook hun kleding bij mij in de was. Ach het houd mij van de straat.
Nu wat Disney kijken , ik kijk nu The Hardy boys. Erg spannend.
Ondertussen sneeuwt het nu pittig en het blijft liggen.

Hoe is het nu met Jan zijn been?

Ton 2024-01-06 19:43:45

Ik heb al nieuwe boots gekocht dus laat de sneeuw maar vallen. Nog een week 😀