nog op schema

Nog op schema

Dienstag 15.Dezember
Gisteravond nog even met mijn broertje Ruud gesproken, we hebben een dvd voor hem gemaakt en oa aan hem doorgegeven dat die onderweg is. Gaat hem gelukkig naar omstandigheden goed.

Later op de avond vele wensen gedaan want een poosje voor het raam naar de vallende sterren gekeken.

Weer een prachtige dag vandaag wel een stukje kouder want het werd vandaag niet warmer dan 5 graden.
De keukensop klus begonnen samen met Jan, hij bovenop de kasten voor mij gedaan en ik de rest. Ik kan er gewoon niet bij zelfs niet met mijn kleine keukentrapje. Ben weer helemaal voldaan. Best veel werk eraan gehad , de kastjes gelijk weer opgeruimd , de wanden gedaan , de afzuigkap uit elkaar. Ik lig nog op schema.
Dan middageten gemaakt en een klein hapje gegeten want ik moest alweer naar de fysio. Vandaar weer terug gewandeld. Thuis gekomen moest Jan alweer weg om te gaan werken.
Ingrid is vanmorgen vroeg met Theresa naar Oberwölz gegaan en Jannick kwam vanmiddag al thuis. Een komen en gaan dus.

Die Kipferl van jullie zien er zalig uit Nicolette!!!